Milloin samaa ruokaa???

En ole vielä antanut samaa ruokaa, pakastimessa on monenlaista sosetta vielä jokuseksi viikoksi...Kaupan purkkeja ei oo juuri syönyt.
Ajattelin, että pian alkais syödä samaa (kun on hälle soveltuvaa) ja pitäs pakastimessa vielä hätävaraa ja miksei myös jokunen purnukka kaapissakin. varsinkin kun tässä pääsee vihdoin juhannuksena omalle mökille, niin jos grillaa...ei se nyt 1v. ikäselle oikeen sovi. Vaiks on sitä ruokaa muutakin oltava, kun 2 isompaa (jotka ei myös kamalasti grillieväästä perusta)
Oon mä kasvissosekeittoo antanut, kun oon sitä itselle tehnyt, kukaan muu ei syö... =)

Meillä kohta 10 kk harjoittelee kotiruualle, jos on esim. makkararuokaa tai muuta suolaista tai marinoitua lihaa esim. niin en tietenkään anna hänelle sitä. Jotain jossa on ihan hippunen suolaa ollut olen antanut maistaa, onhan hän syönyt leipääkin jo kuukausia. Eikä tosiaan paljon vielä kotiruokaa mene. Useimmiten kuitenkin ruoka on täysin suolatonta, muuten maustettua kyllä. Muu perhe sitten lisää suolan omaan annokseensa, hyvin on toiminut näin.

Yhteistyössä