Milloin sairaalaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vedet meni iltayöstä ja soitin ja kysyin mikä on käytäntö. Käskivät hissukseen alkaa tehdä lähtöä. Meiltä noin tunnin matka sairaalaan. Lähdettiin matkaan noin tunnin päästä vesien menosta ja puolessa välissä matkaa alkoi supistaa säännöllisesti 5-10min välein.

sillon kun sattuu niin ettei enää uskalla olla kotona.
ohjeena on että kun supistusten väli on 5min.

jos vedet menee pitää olla sairaalaassa viimeistään 12h jälkeen.

Kyllä sen vaan jotenkin tietää. Itse en ole ollut lähtöjen hetkellä edes mitenkään kovin kivulias vielä, mutta on vaan ollut se tunne, että nyt tämä on sitä. Jos olisin jäänyt kunnon synnytyskipuja kuopuksenkin kanssa odottamaan niin eipä olis sairaalaan asti päästy :whistle:

Sillon lähin tekee kuopusta PKKS:sään ,kun en karjumati pystyny supistuksilta olemaan.20 minuutin ajomatka ja tunti sairaalassa.Poika syntyi siis vauhdilla.
1h20minuuttia meni kotoa lähdöstä ,kun oli jo nyytti kainalossa.
Sairaalassa olin 7 cm auki.
Kaikesta huvittavinta oli ettei noita synnytyssupistuksia kotona ollessa kerennyt tulla kuin tunti.Erittäin kivulias mut nopea toimitus.
Seuraava muksu varmaan lentää suoraan sairaalaan,kun vaan vähän sinnepäin pyllistän :laugh:

Mä olin vanhemmillani, kun kolmonen alkoi tehdä tuloa maailmaan, sieltä matkaa kotisairaalaan n.200km.
Aamulla klo 4 mulla alkoi supistelut, klo 6 nousin sängystä suihkuun ja hiukkasen yli klo 7 isä lähti ajamaan mua Jorviin ja siellä olin n.klo 9. Tyttö syntyi samana päivänä klo 13.28.

Yhteistyössä