milloin raskaaksi e-pillereiden jälkeen?

Juuri tuon takia jänskättä aika kovasti, kun ei tiedä meneekö raskautumiseen vuosi, kaksi, vai niin ettei se tapahdu koskaan... Ainahan sitä miettii, että jospa se tärppäisi kolmen kuukauden sisään, mutta enemmän odotukseni ovat pitemmällä jaksolla. Pessimisti ei pety. Toivotaan Anastacija, että teillä tärppäisi :flower: Odottaminen on raskasta ja surullista :(

Lopetin pillerit 01/2008 ja testi näytti ensimmäisen kerran positiivista 03/2010. Kierrot ovat melkein joka kuukausi lopettamisen jälkeen heittäneet "häränpyllyä". Nyt toiveissa toinen,jota ollaan yritetty ensi kuun alussa vuoden. :)

Ainiin kerkesin syömään pillereitä noin 2,5vuotta.

Täällä yhden lapsen äiti joka vauvakuumeilee kovasti. Pillerit lopetin 01/2012 ja menkkoja ei kuulu vielkään vaikka oisivat viikko sitten pitäneet alkaa. Kovaa maha nippailua ja menkkamaisia kipuja ja valkovuotoa runsaasti. Tiedä häntä mikä tässä mättää ja tuleeko meidänkään perheeseen toista lasta aikoihin :( Maanantaina tein negatiivisen testin ja tipuin kyllä aika kovaa ja korkeelta :/

Täälläkin pillerit lopeteltu tammikuussa. Kierto suht säännöllinen 28-32. Ei vieläkään raskaudesta tietoakaan. yksi kiinnittymis yritys. Nytgreippimehua siemailtu jokapäivä lasillinen. nyt kp 27/28-32. Saa nähdä miten käy:D

miss_piggy
Itse lopetin pillerit 02/12 syötyäni niitä noin 10 vuotta yhteen putkeen, ekat menkat tuli vasta tuossa toukokuun puolella, nyt on yrityskierto 2 siis menossa. Pitkä kierto muutenkin luomuna, niin nyt sitten sorruin ostamaan ovistestejä, ja raskaustestejä ison kasan netistä, jos osais ajoittaa paremmin nuo peitonheiluttelut.
Kohta varmaan menkat taas tulossa, kun sellainen tunne mahassa...Raskaustesti tehty maanantaina ja negaa näytti.

Täällä kans edelleen raskauttu yritellään, tammikuussa siis pillerit jätetty. Ja gynekologin luonaki käyty. Terolut kuurin määräsi ja lääkäri niii vakuutteli et sä raskaudut 2kk aikana, joo kohta 2kk menny ja tässä sitä ollaa edelleen ilman raskautta. Voin vaa sanoo että en enää ikinä alota syömää e-pillereita jos saavat hormoonit näinki sekasin :/

miss_piggy
Itekki haluaisin noita teroja jos sais ees menkat niillä tulemaan jotenkuten, täytynee varata yksityiselle gynelle aikaa kun ei mulla nyt sitte tullukkaan täti kylään ja tällä hetkellä siis menossa kp 41.

Onko täällä ketään joka olisi raskutunut heti pillereiden lopettamisen jälkeen? et kun lopettaan ne pillerit tulee normi menkat ja sit raskautuu? kuinka yleistä on? mulla lähi piirissä monelle käynyt juuri näin. Silti vähän olen epäileväinen..

Yhteistyössä