MILLOIN R-TESTI PLUSSAA? KOKEMUKSIA KIITOS!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirtsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nirtsu

Jäsen
18.08.2008
416
0
16
Heips!
Uusi olen täällä ja kysyisin sellaista, että kuinka pian teillä on näyttänyt r-testi plussaa (ja siis olette olleet raskaana)? Milloin olette alkaneet testata? Entä kuinka pian on tullut raskausoireita ja mitä oireita on tullut? Mulla oli keskenmeno vk 7 ja nyt en ole varma milloin on ollut ovulaatio. Uutta raskautta siis täällä yritetään. Rinnat on kyllä hieman kipeät ja sellaiset täyden tuntuiset ja myös valkovuodon määrä on lisääntynyt. Mulla ei ole yleensä rinnat kipeät ennen menkkoja, mutta en sitten tiedä voiko km:n jälkeen olla erilaiset menkkatuntemuksetkin. Tuntuu siltä, että ei uskalla kovin pian alkaa hurraamaan, mutta mielessä käy että mitä jos..

Kova on vauvakuume!

noin viikko siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa, testasin vahvan plussan. oliks se sillo sit joku rv 5 ? olikohan joku semmoinen testi kun acon jotain...en muista.
ei ollu sillo vielä mitään oireita oikeestaan. mut tää raskaus on ollu aika lievä oireinen muutenki.
mitä nyt sit tänään rv 15+1 oksenin ekan kerran raskausaikana! ihmettelen! miten ne aamupuurot tuli niin yllättäen ulos. ei ollu edes pahaolo. mut nyt on aika heikko olo.

esikoisesta testailin plussan samoihin aikoihin. silloin olin voinut pahoin jo muutaman päivän, kovastikin aamuisin. rinnat oli todella arat. sen testin tein jollain tosi halvalla apteekin testillä.

Yhteistyössä