Milloin plussa tuli testiin? [Gallup]

LEP
Yritin hakea vanhaa tälläistä aihetta, mun en löytänyt. Voin olla kyllä hieman sokeakin sen suhteen! :p
Mutta olisi kiva kuulla missä vaiheessa kiertoa sait plussan testissä näkymään? Ja antoiko testi jossain vaiheessa vielä negaa joka muuttui vasta myöhemmin kierrossa plussaksi? Voi myös kertoa millä testillä testannut. :)

Itse tässä just tätiä saapuvaksi odottelen, eli en vielä ainakaan tietoisesti raskaana ole. Mutta jospa joskus voin vastata omasta puolestakin. :)
 
Ihana pino idea!
Olin niin hullu, että testasin clearbluella jo kp27/29, ihan puhdas nega. Seur. päivänä tuli haamu jota ajattelin viivanpaikaksi viime lauantaina eli 16.2.08 ja sillon oli kp28/29. Seur. päivänä kp 29/29 pelästyin oikein kun se alkoi oleen jo hailun pinkin viivan näköinen. Tein vielä samasta pissasta aconin liuskan ja se oli selvä viva. Kp 30/29 viiva tummentui ja aloin jo hiukan uskomaan, että tämä on nyt sitä. Olen hirveä himotestaaja ja kerkesin tilaamaan ison satsin testejä kun halvalla sai :ashamed: Käytin testeinä Mammaksin herkkiä, acon liuskaa ja kasettia ja yhtä apteekin omaa. En vaan meinannut millään uskoa! Kyllä mä oon pöhkö! Apteekin omaan saatu selvä plussa kp 31/29 vasta toi mulla rauhan ;)

Testasin 5 päivää putkeen ja nyt mulla on ihana testisarja jossa näkee kokoajan paremmin ja paremmin kuinka viiva on tummunut :D

Kovasti plussa onnea sinulle testaukseen!!
 
Aiemmissa raskauksissani (hih, minähän olen sillä fiiliksillä, että olen nytkin... :whistle: :eek: =) ) olen aika tarkkaan silloin testaillut, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (älkää pyytäkö kertomaan testin nimeä, jostain apteekista sen olen aina noutanut) ja plussa on tullut sen neljä kertaa. Oireet ovat olleet tunnistettavat (eivätkä valitettavasti kuin kasvaneet ensimmäisten kuukausien aikana).
 
edellisessä odotuksessa tuli acon 10 kasettitestillä ja sillä ainoalla yhdellä jolla testasin,vahvaakin vahvempi(tai ainakin siis ihan kunnon)viiva rv 3+4 eli kp 25/28.oviksesta ei oo tietoa milloin oli mutta mitäs siitä kun tärppäsi =) En siis testannut ennen enkä jälkeen tän.Muut raskaudet olen testannut sinä päivänä kun kk piti alkaa ja aina on se plussa sinä päivänä tullut.Muuten en olekkaan testaillut :whistle:
 
pillerien jälkeen tuli yhdet menkat, kierto 42 päivää. seuraavasta kierrosta plussasin vasta kp 52, luulin että sekin venyy. elikkä ei kannata lopettaa pupuilua siihen 30 päivän tienoille, sitä ei tiedä kuina ovisajankohta heittää! tälläkin hetkellä kp 43 ja testi nega kp 41.

toivoa ei ole menetetty ennenkun täti on tullut!!!! niin ja plussasin sillon apteekin omalla, mun mielestä paras testi mitä on, ei viivanpaikkoja ja todella herkkä.
 
Mulla n. 11. päivää ovulaatiosta (kp 25/24-28) tuli mammaksin herkkään testiin viivanpaikka. En sitä uskonut vielä plussaksi, vaikka en koskaan ennen ole sillä saanut sitä viivanpaikkaakaan, vaan ihan puhtaita negoja.

Seuraavana päivänä eli 12. päivää oviksesta (kp 26/24-28) tuli edelleen haalean haalea haamu, jossa kuitenkin oli jo havaittavissa erittäin vähän väriä.

Sit tein vasta 14. päivää oviksesta (kp 28/28) ja silloin edelleen kontrolliviivaa haaleamman, mutta jo ihan selkeän vaaleanpunaisen viivan Aconin kasettitestillä. :D

16. päivää oviksesta (kp 30/28) tein vikan mammaksin herkkien testien satsista ja tulos oli aika vahva viiva. Ei niin vahva kuin kontrolliviiva, mutta ei paljoa jäänyt jälkeenkään.

T. Kärppä ja kippu ...nyt vasta 4+4 :)

(muokkasin ...olin vahingossa laittanut kirpulle kokonaisen päivän liian vähän.. Se on tärkeetä se.. :whistle: )

Ja Tove-81:lle ONNEA! :flower: :D
 
Tove-81
Kiertopäivänä 27/28 testasin Apteekin omalla raskaustestillä negan.
Kiertopäivänä 30/28 testasin RFUN testillä positiivisen. Eli siis tänään aamulla!
:)

Nyt siis 4 + 2...
 
kp:nä 30/28 testasin haalean plussan predictorin testillä ja kp:nä 32/28 sain jo vahvemman viivan apteekin omalla :heart: huomenna vielä teen tuolta kaapista tuon apteekin oman uuelleen ja tsekkasen saanko yhtä vahvaa aikaseksi ku se kontrolliviiva on :heart:

amalia ja pikkuinen 4+3

tove81 - meillä näköjään samat päivät menossa, kovasti onnea sinullekin!
 
.....takan 4 raskautta ja neljä eri kokemusta tästäki asiasta.Esikoista kun odotin oli häämme ja kaikki siinä enkä ottanut mitään stressiä raskautumisesta ja sitten olikin kuukautiset myöhässä!Negaa testasin heti seuraavana päivänä.No ,silloinen gollegani sanoi,että mene tk:seen ja teetä siellä testi.Soittivat seuraavana päivänä että haaleasti positiivinen on :heart:

Toista lastamme aloin odottamaan kun minulla oli ollut vain yhdet menkat synytyksen jälkeen.Sunnuntaina olisi pitänyt alkaa menkat ja maanantaina testasin selvääkin selvemmän plussan :heart:

Kolmatta aloin odottamaan nii,ettei mekat olleet alkaneet toisen synnytykseni jälkeen.Oli kuum kesä ja olin satavarma että olisin raskaana taas.Testasin ja testasin ja testasni ja ehkä 3 vkoa eka testistä näytti sitten plussaa :heart:

Neljättä aloin odottamaan taas samasta tilanteesta:ei menkkoja.Mutta oviksen olin ollut bongaavinani ja ystävätär antoi omat yli jääneet testinsä minulle kun oli itse juuri plussannut.Ensin oli negaa ja sitten ehkä kolmas testi haamua ja joka päivä siitä sitten vahvistui.Testasin ehkä 4 päivää.
 
Elämäni ensimmäinen plussaviiva tuli RFSU:n testillä kp 32/25-29. Tänään on menossa rv 5+1. Plussa olis näkynyt testissä varmaan päivää tai paria aikasemminkin jos olisin yrittänyt testata jo aiemmin. Nyt tuloksena oli selvästi erottuva vaaleanpunainen plussaviiva. Tuon jälkeen olen testannut vielä kolme kertaa (viimeksi eilen) ja koko ajan on viiva muuttunut tummemmaksi. Vielä se ei kuitenkaan ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva.
 
mahtavaa.. oon tässä ollut huolissani, että mulla synnytys (enkelilapsi rv 20 :'( ) tuossa tammikuun lopussa, ja siten ei vielä yksiäkään menkkoja. Et onko ok jos en odotakkaan niitä siinä välissä... nimittäin "vahingossa" tuossa oviksen aikaan peuhasimme lakanoissa... :whistle:

Eli odottelen aikaa milloin uskallan testata....
 
Ensin :hug: enkelivauvastasi ja sitten:jos siltä henkisesti tuntuu,niin antakaa vain mennä :wave: Minulle lääkäri sanoi,että nainen on usein hedelmäisimmillään juuri synnytyksen jälkeisen ensimmäisen ovulaation aikoihin :whistle:
 
mul eka haamujen haamu tuli kotitesti.fi:n liuskatestillä dpo 12 ja sitä ennen en testaillu edes. En meinannu sillonkaan mut sit mua tääl palstal yllytettiin :D Ja siks en siis tehnä sitä aamupissasta.

Sit dpo13 tuli samal testil vähä tummempi viiva ja siit jo mietin et toi ei voi kyl enää olla vain viivanpaikka (aikaisempaakaan en sellaseks uskonu koska niil testeil oli aina enne tullu tyylipuhtaita negoja), sit testasin samana pvänä viel yhdel samalaisel testil ja siinäkin haamu.. sit mietin jo et no kolme testiä ei voi olla kaikki viallisia.. sit tein dpo14 eli sillo ko menkkoje piti alkaa ni predictorilla negan. Se hieman lannisti mut menkat ei ollu alkanu ja tuntu silti et oisin kyl raskaana..

sit samana pvänä mut en aamupissasta enää (sit annoin olla rakos 4h) ni sain apteekin omalla selvän viivan :) :heart: :heart:
 
Kävin urkkimassa tätä ketjua vielä.Kun nyt siis kp31/32 ja aivan tyylipuhdas nega (tai no siis näen lähes aina viivanpaikan :kieh: ) ja ajattelin etten missään nimessä voi olla raskaana kun nykyään nuo testit on niin herkkiä.Mutta eihän se sitä sanokkaan etteikö se vielä plussaksi muuttuisi :heart: En tosin usko.Mutta aion silti vielä huomenna ja ehkä lauantainakin testata elli menkat ala.
 
Tilasin itselleni kotitesti.fistä ovistestejä ja siinä sitten tuli mukana raskaustestejä, eli ne oli liuskatestejä.. Meneillänsä oli kp 27/28 kun testasin ihan piruuttani (en edes aamupissasta), ja luulen, että näin siinä TOOOOSII hailakan viivan.. Sitten kokeilin aamulla (28/28) uudestaan, ja erottui selvästi jo hieman "värikkäämpi" viiva.. kävin vähän asioilla ja samalla sitten hain apteekista clearblue digitaali mittarin (vaihtopäitä 3 kpl), suoraan kotiin ja uudestaan testaan ja melkeistä heti tuli se plussa mittariin.. Tein vielä kolmannen sinä päivänä kun en meinannut millään uskoo asiaa.. Nyt yksi vielä jäljellä testeistä.. Niin ja tänään olisi pitänyt olla kp1/28, niin kävin vielä pissanäytteen viemässä ja kyllä se edelleen oli se plussa :) oon kyllä aika pölkkypää kun mitään en usko..

-kukka88 rv4+1-
 

Yhteistyössä