milloin plussa? auttakaa..

Hei, olen nyt muutaman kuukauden ajan yrittänyt saada lasta mutta ei ole tietääkseni vielä tärpännyt. Olen erittäin kärsimätön, ja tein testin 3-4 päivää ennen menkkojen mahdollista alkua mutta negaa näytti. Eli tein testin tänään, ja menkkojen pitäs alkaa la-su. Voisiko olla kuitenki mahdollista että olisin raskaana? :) Testi oli ns. "herkkä" testi, mutta onko niihin kuitenkaan luottamista? alamahassa on outoa tunnetta, tuntuu että housut puristaa ja liian "sykkyräisessä" asennossa on vaikea istua. On myös ollu pientä kipua viime päivinä alamahassa, sellasta nipistelyn tapaista. Odotan todella, että saisin testistä plussan. :D mutta milloin minun kannattaisi tehdä testi, jotta tulos olisi mahdollisimman luotettava?????
 
Huisi hippu
Alkuperäinen kirjoittaja kiraffe:
No en nyt yksin kuitenkaan. :DD korjaan... avopuolisoni kanssa ollaan yritetty. :)

Kiitos Kristen.. nyt pitäs sit jännittää että alkaako ne vaiko eikö.. :))
siinä säästää rahaa kun odottelee eikä hosu. pidä malttisi ja tätä ne testit ostamatta. mieti miten kivaa on sit mennä ostamaan se testi kun oikeesti on sellanen pahoinvointi päällä.

 
totta.. ajattelinkin että nyt saa riittää ne testien ostelut :) tuovat vaan lisää stressiä. Mutta vaikeaa se on, sillä haluaisin vain tietää asian mahdollisimman nopeesti. Mutta pitänee yrittää rauhoittua ja ottaa vähän rennommin,,
 

Yhteistyössä