Milloin pitää testata? en tajuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapseton vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapseton vielä

Vieras
eli siis milloin pitää tehdä raskaustesti kun kierto on ollut 30-39. kp 41 testasin negan. nyt kp 44. eli voiko olla vaan että ovis on ollu myöhemmin, siksi kuukautiset viivästyy? vai onko toivoa vauvasta.. kun vaan tuntuu että meille sitä ei ikinä tule :/ eli viime kierto oli 39. pillerit lopetin 3kk sitte, vaikuttaa varmaan asiaan? :O

No voi hyvinkin olla että sun kierto hakee uomaansa varsinkin jos oot kauan syönyt pillereitä.
Mulla se ei tasoittunut vuodessakaan. Tämän siis ei ole tarkoitus masentaa!! Tulin raskaaksi n. vuoden yrityksen jälkeen, takana reilu 10v pillereitä.
Mutta periaatteessa voit testata jo nyt tai odottaa vielä..
Pidän peukkuja että olisit raskaana :)

söin noin 7kk pillereitä.. :/ joo testaan uudelleen, mutta tullu aika usein testattua monesti ja monesti siis myös pettyny :( en ymmärrä miten jotkuu kestää sitä että menee vuosi kun tärppää, mä romahtaisin :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
söin noin 7kk pillereitä.. :/ joo testaan uudelleen, mutta tullu aika usein testattua monesti ja monesti siis myös pettyny :( en ymmärrä miten jotkuu kestää sitä että menee vuosi kun tärppää, mä romahtaisin :(

Odottavan aika on pitkä.
Meillä tärppäsi kun annettiin asialle vähän happea ja etäisyyttä.
Seksiä ei harrastettu hampaat irvessä kalenteria vahdaten, niin sitten se tärppäsi. Näin meillä :)
Ja toisilla voi kestää pidempäänkin, vaikkei varsinaista syytä "lapsettomuudelle" löydy.
Nyt vaan positiivista mieltä mukaan, liika stressi pois :)
Peukkuja!

meillä yritystä 2 vuotta lähestulkoon. enkä viel oo romahtanu. asiaan tottuu.
toivon toki, ettei kukaan joutuis kauaa odotteleen raskaaksi tulemista.
ja pidän sulle peukkuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja pöps:
meillä yritystä 2 vuotta lähestulkoon. enkä viel oo romahtanu. asiaan tottuu.
toivon toki, ettei kukaan joutuis kauaa odotteleen raskaaksi tulemista.
ja pidän sulle peukkuja :)

Sä olet kyllä vahva kun sä noin kestät :) plussatuulia teille toivon :)

no pillerien pakkausselosteessa sanotaan mun mielestä hyvin selvästi että hormonitasapainon palautuminen voi kestää kuutisen kuukautta, ja sinä aikana ei välttämättä tule raskaaksi.
toiset tulee silti saman tien.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
no pillerien pakkausselosteessa sanotaan mun mielestä hyvin selvästi että hormonitasapainon palautuminen voi kestää kuutisen kuukautta, ja sinä aikana ei välttämättä tule raskaaksi.
toiset tulee silti saman tien.

kuten esimerkiksi minä.

Yhteistyössä