MILLOIN pettämisestä pääsee yli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nella

Vieras
mies petti 1,5v sitten ja sain tietää asiasta vuosi sitten. mies tapaili koko kesän erästä naista selkäni takana, valehteli ja heillä oli seksiäkin ja suudelmia. päätimme jatkaa kuitenkin, koska olin jo raskaana, kun sain tuosta tietää. nöyryyttävintä on se, että miehellä ei todellakaan ollut muuta selitystä asialle kuin se, että hän oli niin otettu, kun superkaunis nainen oli hänestä kiinnostunut. minulle mies silloin vannoi rakkautta, meillä oli mukavaa, paljon seksiä jne.. en olisi ikinä uskonut!

nyt kun olen synnyttänyt ja vauva on pieni, minunkin vartalo muuttunut jne.. en pysty unohtamaan asiaa vaikka yritän. mieleen palautuu se tuska mitä koin, enkä oikein voi luottaa että mies rakastaa minua. milloin tämä loppuu? pelkään että mies vieläkin on ulkonäön perässä menevä häntäheikki, vaikka hän muuta vannookin. pelkään, että vielä JOSKUS miehelle tulee vastaava tilaisuus ja taas mut murskataan.

lisäksi tuo tapahtuma vei mun itsetuntoa ja tuntuu ettei se edes haittaa miestä, tuntuu että hän päinvastoin nauttii kun voi "vetää" naruista... eli kun uskon olevani huono niin mies ottaa kaiken siitä irti, kun yritän häntä miellyttää..

olen haaveillut, että alan enemmän elää "omaa elämää" enkä mieti mitä mies tekee tai ajattelee.. että aloitan jonkun harrastuksen ja rakennan myös itsenäistä elämää, enkä vello siinä "mitä mies haluaa", "pettääkö se", "rakastaako se mua " tai tykkääkö se minun ulkonäöstä. en tiedä vain onnistuisiko tuo

Alkuperäinen kirjoittaja Eki:
Älä murehdi, kyllä sinäkin voisit pettää

no ehkä VOISIN teoriassa, mutta en kyllä noin suunnitelmallisesti, enkä pystyisi miehelle valehtelemaan. siinä se ero. voisin erehtyä, jos en olisi aina varuillani (siis teoriassa), mutta en kykenisi katsomaan miestä enää silmiin enkä voisi elää itseni kanssa.

Joskus olen/ollaan päästy pettämisestä "eroon"siinämielessä että voitiin edes hetki vielä yrittää,mutta kyllä se kuitenkin kaiveli meillä molempia loppu suhteen ajan.
Riippuu varmaankin siitäkin missä vaihessa suhde on menossa ja miten vakavalla mielellä on suhteeseen suhtautunut.

Vaikeita asioita.Pitäis pystyä antamaan anteeksi ja ennenkaikkea unohtamaan menneet,jotta suhde vois oikeesti vielä toimia.

Ei siitä pääse ikinä yli. Tai no mä en ainakaan päässy, kun se jatkui 1,5 v. Ero tuli. Vielä asutaan yhdessä olosuhteiden pakosta, mut ikinä, en koskaan enää vois kuvitella että haluaisin mieheni koskevan muhun... :(

Voi että kun näitä aloituksia lukisivat erityisesti ne naiset, jotka tieten ja tahallaan menevät varatun miehen kanssa petiin... jotka puolustelevat tekojaan oikeudellaan tehdä mitä itse lystää ilman empatiaa tai vastuututa ketään muuta kohtaan...