P
pottis
Vieras
Lehdistä sun muista nettiartikkeleista olen lukenut että lapsi kannattaa istuttaa potalle heti herättyään ja syönnin jälkeen. Ei tuo ainakaan meillä toimi. Yöunilta kun herätään, on tapana syödä aamupala ja päiväunten jälkeen välipala. Eli tuon mukaan pitäisi eka istua potalla, sitten laittaa vaippa ja päivävaatteet ja syödä aamupala jonka jälkeen riisua taas vaippa ja mennä potalle. Ja päiväunten jälkeen potalle, puhdas vaippa, välipala ja taas potalle. Ei kai siellä potalla nyt yhtäkyytiä ole aikaa istua. Ainakin aamuisin jos on kiire johonkin, niin ei kyllä kerkeä monia pottaistuntoja. Meillä ei ainakaan tyttö viihdy yksin potalla, minun pitää istua vieressä. Jos lähden käväsemään vaikka itse vessassa tai jotain niin heti on noustu potalta ja juostaan ympäri huushollia. Tai vaikka tyttö istuisi potalla keittiössä samalla kun itse keittelen puuroa, niin heti siitä noustaan. Ja ikää on 1v9kk, ei osaa vielä itse ilmoittaa milloin on hätä, sanoo kyllä että kakka, silloin kun se on tullut jo housuun. Ruuan jälkeen mennään yleensä heti potalle, ellei kakka jo kerkeä sinne pöksyyn tulla.
Miten muut pottailette?
Miten muut pottailette?