T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja - - :Lehtori on kai käytössä yläasteella tai lukiossa opettavasta opettajasta puhuttaessa.
Alkuperäinen kirjoittaja - - :Lehtori on kai käytössä yläasteella tai lukiossa opettavasta opettajasta puhuttaessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Lehtorilla on virka. Oon muutes joskus sijaistanut lehtoria, aika kiva tuntipalkka oli ainakin sillä hepulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Lehtorilla on virka. Oon muutes joskus sijaistanut lehtoria, aika kiva tuntipalkka oli ainakin sillä hepulla.![]()
kerro-kerro!! *utelee*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Lehtorilla on virka. Oon muutes joskus sijaistanut lehtoria, aika kiva tuntipalkka oli ainakin sillä hepulla.![]()
kerro-kerro!! *utelee*![]()
No enkä kerro, mutta paljon enempi kuin omani.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Lehtorilla on virka. Oon muutes joskus sijaistanut lehtoria, aika kiva tuntipalkka oli ainakin sillä hepulla.[/qu
Niin lehtorilla on virka, mutta eipä niin kamalan iso tuntipalkka, muistakin opehommista saa paremman palkan. Ei kannata kadehtia.