Milloin ootte lähteneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
eli milloin äidit olette lapsen syntymän jälkeen lähteneet "viihteelle"? KUkin tyylillään rentoutumaan.
minä ajattelin lähteä viikonloppuna, nyt tuo meidän poitsu täyttää kaksi kuukautta ja ajateltiin parin kaverin kanssa lähteä baariin

Mä olen aika huono tähän vastaamaan kun taisi esikoinen olla 1v8kk kun käytiin miehen kanssa syömässä.Ei siis tule kovinkaan usein missään käytyä ilman lapsia.

Esikoinen oli 1v2kk kun oltiin laivalla mutta olin selvinpäin kun odotin toista viimesilläni.

Toinen oli 1v4kk kun käytiin baarissa.

Kolmas täyttää parin päivän päästä 1v5kk ja vielä ei olla oltu.

No, ensimmäinen oli yli vuoden ikäinen ja toinenkin tais siinä vuoden ikäisenä olla. Mulla ei todellakaan ollut kiire mihinkään viihteelle, kun vaihtoehtona sai olla pikkuisen vaavin ja perheen kanssa.

Poika 2½v. enkä oo vielä viihteellä käynyt, enpä juuri käynyt ennen lastakaan.
Laival täs käytiin joulun alla, tosin minä ja mummu oltiin ihan vesiselviä ja oltiin pojan kanssa. Miesväki otti muutamia paukkuja.

Mä oon harrastanu vaan semmosta "viihteellä" käyntiä, et meen hyvän ystäväni kans pariks tunniks syömään tms., iskä on lasten kans sen aikaa. Eli oikeestaan koska vaan voi mennä, kyllä ne aina pari tuntia pärjää. Siinä on mulle viihdettä kyllikseen, en jaksa enää näin vanhana mitään baari hillumisia... :D

Poika oli 3kk kun "puolivahingossa" lähdettiin kapakoimaan. Piti siis ihan vaan käydä syömässä mutta isovanhemmat joiden luokse poika jäi olivat innoissaan ottamassa yöksikin. Noh, ihan kivaa oli mutta huono-äiti-fiilis oli melkoinen seuraavana päivänä kaamean päänsäryn kera :D

En moralisoi ketään, jokainen tavallaan. Pääasia että lapsella luotettava hoitaja.

Selvennetään nyt et elokuvissa,syömässä etc.on käyty mut rilluttelemassa ei ;)
En käytä alkoholia enää lainkaan enkä välitä baareista/klubeista.
Olisko noin lapset ollut jonkun 8kk ku eka vapaa koitti äidille ja sittenkin minä en meinannut raaskia lähteä.

Kolmosen kohdalla lähdettiin miehen kanssa ystäväpariskunnan luo illanviettoon,kun hän oli 3vkoa vanha..*varjo auki valmiiksi*..
Nyt yli vuosi tuon jälkeen sitä miettii,et miten sitä jaksoi!Kai sitä oli niin hormoneissaan ja olin raskausajan loppupuolen ollut todella masentunut ja turhautunut,tuntui että pää räjähtää.Kai se sitten purkautui paineena ja kutsuttiin mummu ja pappa meille lapsia katsomaan.Hyvin meni se ilta puolin ja toisin,mutta yhä ihmettelen,että miten sitä oli niin pirtsakassa kunnossa..Nyt olen PALJON väsyneempi..

Yhteistyössä