[QUOTE="vieras";22079387]mun kaverilla on siskopuoli, ja niillä on sama äiti, mut eri isä. Mä oon yrittäny sanoo sille, ettei se oo sen sisko vaan siskopuoli (tai puolisisko

sama asia?) mutta se väittää, että ku on sama äiti, niin ne geenit on niin samanlaiset, koska jos nainen saa tytön, niin ne geenit tulee enemmän äitistä ku isästä, joten sillä ei periaatteessa oo merkitystä. niin se väittää, mutta ehkä se vaan haluu sanoo että se on sen sisko, eikä puoliksi vaan. mutta oon omaksi tiedoksi vaan yrittäny ettii netistä, että onko se totta, mut en oo löytäny. Voisko joku auttaa? :S
ja sitte lisäksi, mun toinen kaveri sano, ku kysyin, mitä eroa on siskopuolella ja puolisiskolla on, niin se sano, että se ero niillä on, että sanotaan siskopuoli, eikä puolisisko

se on siis ehkä sama asia, niin mä ymmärsin. vastatkaa kiitos

[/QUOTE]
Mun mielestä sä oot aika ilkee jos jatkuvasti korjaat asiaa. Jos tuntevat olevansa siskoksia niin paljon se on sulta pois? Puolet

Onko sillä nyt muutenkaan mitään merkitystä?
Voiko adobtio lapsi kutusa samassa perheessä olevia lapsia sitten ollenkaan sisarikseen...kaikki kun ei ole kiinni geeneistä.