R
raskaana
Vieras
Milloin on ensimmäinen ultra Helsinkiläisillä? ja millä raskausviikolla tulisi ottaa neuvolaan yhteyttä? Kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niskaturvotus:Eka ultra on aina 12+ viikoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja on kyllä aikaisemmin:meillä on kyllä ollu nt-ultra hesassa jo 10+3
Neuvolaan voi ottaa yhteyttä kun on testin tehnyt ne sitten antaa ajan mille viikolle itse katsovat tarpeelliseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Mulla oli nt ultra 11+5.
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Mulla oli nt ultra 11+5.
Mikä toi nt ultra on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Mulla oli nt ultra 11+5.
Mikä toi nt ultra on?
Se on "niin-tyhmä" -ultra
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja niskaturvotus:Eka ultra on aina 12+ viikoilla.
Mun kuukautiset tosi epäsäännölliset, mutta olen viikolla 7-10 ei siis varmuutta, pystyykö sen selvittää muuten kuin ultrassa?
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Mulla oli nt ultra 11+5.
Mikä toi nt ultra on?
Alkuperäinen kirjoittaja on:Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Mulla oli nt ultra 11+5.
Mikä toi nt ultra on?
se on np-ultra