Milloin olisi sopiva aika kertoa miehelle erikoisuudestani?

• Viestiketjun aloittaja "Kersti"
  • Ensimmäinen viesti
"Kersti"
Kyseessä seksuaalinen suhtautuminen. Hetero olen mutta ei nappaa toi seksi.
En halua johdattaa miestä harhaan mutta samalla pelkään ettei hän hyväksy minua.
Mies on mulle tosi rakas ja minä hänelle, mutta juttu on kestänyt vain vähän aikaa.

"Kersti"
[QUOTE="just";28225974]Pelkäätkö olla yksin? Pakko vaan olla joku? Todella väärin miestä kohtaan![/QUOTE]

Ei ole pakkoa mihinkään. En pelkää olla yksin vaan pelkään että mies torjuu minut jos paljastan salaisen tosiasian itsestäni.

"vieras"
Seksi on kuitenkin suurimmalle osalle suhteessa tosi tärkeä osa. Joten kannattaisi asia selvittää mahdollisimman pian. Jos mies sinut sen vuoksi torjuu, niin ei kai se myöhemminkään sen helpommalta tuntuisi.

"mnm"
[QUOTE="Kersti";28226134]Mitä saat siitä seksistä irti? Onko se maailman tärkein asia suhteessa?[/QUOTE]

No seksi ja seksuaalinen kanssakäyminen on hyvin tärkeä osa parisuhdetta.

[QUOTE="Kersti";28226134]Mitä saat siitä seksistä irti? Onko se maailman tärkein asia suhteessa?[/QUOTE]

Se on useille vähän sellainen juttu, että silloin kun sitä on suhteessa tarpeeksi, se on 20% suhteesta, mutta jos sitä ei ole ollenkaan tai on liian vähän, siitä tulee 80% suhteesta.

,,,
Isolle osalle miehistä seksi on todella tärkeää parisuhteessa. Veikkaan, että aika moni mies kokee elävänsä yksin ja yksinäisyydessä parisuhteessa, jossa seksi on kaukainen haave ja pakkorutiinilla kertaan kuukaudessa hoidettu asia. Mies kyllä pystyy osallistumaan suht normaalisti muuten arkeen, mutta sisällä on tyhjää, koska kaipaa läheisyyttä.

"milda"
[QUOTE="Kersti";28226080]Ei ole pakkoa mihinkään. En pelkää olla yksin vaan pelkään että mies torjuu minut jos paljastan salaisen tosiasian itsestäni.[/QUOTE]

muta jos et paljasta, niin a.miehesi tuntee että vika on hänessä,eikä myöhemmin usko sun selittelyitä. b.rikot teidät molemmat, koska lopulta se ero on kuitenkin edessä jos pelaa alussa valheellisilla korteilla.

Mä haluaisin tietää tolasesta asiasta HETI, koska muuten alkaisin kuvitella että puoliso mpitää minua ällöttävänä. Lisäksi minusta seksi on ihanaa,enkä halua suhteessa elää ilman seksiä!

Mä en ymmärrä miten voi olal että joku ei tykkää seksistä?

onko sulla tutkittu että sun naishormonipitoisuudet on ihan normaalit? koska hormonit vaikuttaa yllättävän paljon elämään ,mulle esimerkiksi e-pillerit aiheutta haluttomuutta, siksi en syökkään niitä :D

.....
Mulla vähän samanlainen tilanne aikoinaan. Tai kerroit aika vähän omastasi, mutta mulla tilanne, mieheni tavatessani, oli se, että en saanut seksistä mitään enkä oikein tuntenut mitään sen suurempia halujakaan koskaan. Harrastettiin silti seksiä, koska se nyt vaan kuuluu aikuisten väliseen parisuhteeseen, ennemmin tai myöhemmin. Kuitenkin kerroin ihan avoimesti siitä, että kiihottuminen on minulle vaikeaa ja toisaalta kerroin myös, että en ollut koskaan saanut orgasmia. Ehkä mieheni otti sen haasteena, en tiedä, mutta tuossa hän makaa vierelläni edelleen. Kaksi lastakin on saatu aikaan eli seksiäkin on ollut, todistettavasti ainakin kaksi kertaa ... Emme ehkä ole kaikein vilkkaimpia makuuhuoneen puolella, mutta suhteemme toimii. Ehkä sinunkin kannattaisi selvittää itsellesi, oletko silti valmis harrastamaan seksiä, vaikka se ei sinua niin kovin nappaisikaan?

"Kersti"
[QUOTE="milda";28226234]muta jos et paljasta, niin a.miehesi tuntee että vika on hänessä,eikä myöhemmin usko sun selittelyitä. b.rikot teidät molemmat, koska lopulta se ero on kuitenkin edessä jos pelaa alussa valheellisilla korteilla.

Mä haluaisin tietää tolasesta asiasta HETI, koska muuten alkaisin kuvitella että puoliso mpitää minua ällöttävänä. Lisäksi minusta seksi on ihanaa,enkä halua suhteessa elää ilman seksiä!

Mä en ymmärrä miten voi olal että joku ei tykkää seksistä?

onko sulla tutkittu että sun naishormonipitoisuudet on ihan normaalit? koska hormonit vaikuttaa yllättävän paljon elämään ,mulle esimerkiksi e-pillerit aiheutta haluttomuutta, siksi en syökkään niitä :D[/QUOTE]

Ei sen jälkeen kun on lapsena käytetty hyväksi seksuaalisesti. En pääse asiasta koskaan yli, joten en halua harrastaa seksiä.

"Kersti"
Mulla vähän samanlainen tilanne aikoinaan. Tai kerroit aika vähän omastasi, mutta mulla tilanne, mieheni tavatessani, oli se, että en saanut seksistä mitään enkä oikein tuntenut mitään sen suurempia halujakaan koskaan. Harrastettiin silti seksiä, koska se nyt vaan kuuluu aikuisten väliseen parisuhteeseen, ennemmin tai myöhemmin. Kuitenkin kerroin ihan avoimesti siitä, että kiihottuminen on minulle vaikeaa ja toisaalta kerroin myös, että en ollut koskaan saanut orgasmia. Ehkä mieheni otti sen haasteena, en tiedä, mutta tuossa hän makaa vierelläni edelleen. Kaksi lastakin on saatu aikaan eli seksiäkin on ollut, todistettavasti ainakin kaksi kertaa ... Emme ehkä ole kaikein vilkkaimpia makuuhuoneen puolella, mutta suhteemme toimii. Ehkä sinunkin kannattaisi selvittää itsellesi, oletko silti valmis harrastamaan seksiä, vaikka se ei sinua niin kovin nappaisikaan?
En halua kun ei tee mieli. Saan ehdotuksista vain unettomia öitä ja paniikkikohtauksia.

"vieras"
[QUOTE="Kersti";28226259]Ei sen jälkeen kun on lapsena käytetty hyväksi seksuaalisesti. En pääse asiasta koskaan yli, joten en halua harrastaa seksiä.[/QUOTE] Mulle taas kävi päinvastoin, vaikka saman kokenut. Olen liiankin yliseksuaalinen.

"milda"
[QUOTE="Kersti";28226259]Ei sen jälkeen kun on lapsena käytetty hyväksi seksuaalisesti. En pääse asiasta koskaan yli, joten en halua harrastaa seksiä.[/QUOTE]

no sitten sä varmaan menet terapiaan ja käyt siellä niin monta vuotta ku tarttee, ei siksi että seksi on pakollista,vaan siksi että tuo selvästi kaventaa sun elämän nautintoja ja kalvaa mieltäsi!

kyllä
Isolle osalle miehistä seksi on todella tärkeää parisuhteessa. Veikkaan, että aika moni mies kokee elävänsä yksin ja yksinäisyydessä parisuhteessa, jossa seksi on kaukainen haave ja pakkorutiinilla kertaan kuukaudessa hoidettu asia. Mies kyllä pystyy osallistumaan suht normaalisti muuten arkeen, mutta sisällä on tyhjää, koska kaipaa läheisyyttä.
kuulostaa tutulta, ainoa ero vaan, että olen nainen. siis toimii toisinkin päin...

"Kersti"
[QUOTE="milda";28226280]no sitten sä varmaan menet terapiaan ja käyt siellä niin monta vuotta ku tarttee, ei siksi että seksi on pakollista,vaan siksi että tuo selvästi kaventaa sun elämän nautintoja ja kalvaa mieltäsi![/QUOTE]

Olen käynyt terapiassa ja kokeillut erilaisia hoitomuotoja mutta mikään ei auta. En ole seksuaalinen nainen, en sitten yhtään. En voi muuttaa itseäni sellaiseksi, jona minun ei ole hyvä olla.

ex6x
Mahdollisimman pian, niin tärkeä osa seksuaalisuus on parisuhdetta. Parisuhdetta en olisi pystynyt jatkamaan sen salaisuuden kanssa että minua on hyväksikäytetty, sen vuoksi siitä tietääkin he joiden kanssa olen joskus seurustellu (ja tietenkin myös aviopuolisoni).

Yhteistyössä