Milloin oli pahin morkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokamoka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokamoka

Vieras
Siis ryyppämisen ja rankan juhlimisen jälkeen?
Mä heräsin pikkujoulujen jälkeen joskus silloisen pomoni luota vessan lattialta housut kintuissa. Arvaa oliko kiva istua, sen ja sen vaimon kanssa kahvipöytään aamulla? Joo-o onneksi ovi oli ollut lukossa, eikä ne olleet (toivottavasti sinne murtautuneet).

2vko sit ekysin erään miehen sänkyyn ja koko seuraavan viikon kadutti ja oli niin kamala morkkis kun tajusin et se mies oli ihan perseestä! Ite olen vapaa mutta en tiedä oliko se,väitti olevansa mutta käytös anto ymmärtää aamulla muuta.Se oli mun tähänastisen elämäni kamalin kokemus ja voin sanoa et kävin syvällä.

Erään kerran juominen lähti oikeasti lapasesta. Normaalisti osaan kontrolloida hyvin juomistani, mutta tällä kertaa mulle tyrkytettiin juomaa ja päätin kerrankin olla "antaa mennä" -asenteella, enkä jatkuvasti kieltäytyä. Lopulta olin enemmän humalassa kuin kukaan niissä pikkujouluissa, jossa lähes kaikki muut olivat selvin päin. Filmi meni täysin poikki, en muista ollenkaan, mitä olen tehnyt ja sanonut ja sammuin alkuillasta. Vihaan sellaista olotilaa, kun en tiedä, olenko mokannut vai en. :(

[QUOTE="reino";25646364]oliko tää vaalea tää mis joka vaikutti muulta kuin vapaalta? ja 30v?[/QUOTE]

oliko tää kysymys mulle? Ei ollu vaalea eikä 30v.Vanhempi oli.

Yhteistyössä