Milloin olette saaneet viimeksi kikkeliä?

?? Onko teidän miehillänne tosiaan kikkelit, mitä haluaisitte saada ??
Minä kun vähän vilkaisenkin ukon jalkoväliin, niin siellä on kaikkea muuta kuin kikkeli. Ja se mitä silloin näen, on juuri sitä, mitä haluan saada. Iso, kova, suonikas ja sykkivä, mutta se on kyllä k...ä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja syys-sade:
Yritys ihana kymppi,paska kännykkä keskeytti hyvin alkaneen jutun toissaultana. Siihen se sitten jäi,nykyisellään kerta viikossa nautiskellaan,vain :(
Mä haluisin paljon paljon enempi,mies ei vaan jaksa syttyä.

Kuinka monella muulla on tämmöistä kerta viikossa hommaa tai vielä harvemmin? tuntuuko se teistä ihan ok asialta?

Meillä on ihana suhde,rakastetaan ja menee mielettömän hyvin,mä vaan olen se halukkaampi puolisko ja haluis vaan paljon enempi :p

Kai mulla on vaan niin hyvä mies ja silloin alkuaikoina sitä pääsi makuun niin että sai harvasen päivä,vuosi ollaan oltu yhdessä.
Kuulostaa ihan tutulta. Mut niin se vaan valitettavasti on, että niitä syttöjä et voi toiselle ostaa. Se on lähdettävä ihan itsestä. Pahintahan tässä on se "torjutuksi tuleminen" eli kun itse ois fiiliksissä ja ehkä päivän suunnitellu iltaa, meikannut, laittanut kivaa päälleen jne. niin toinen haluaakin katsella telkkaa tai istua netissä koko illan. Sitä loukkaantuu, vaikka ei ees seksistä ois mitään puhuttukaan. Sitä loukkaantuu jos siitä, että toinen ei ees huomaa että on laittautunut.

Mä oon jo vähän luovuttanut ton homman, mutta tästä kerta viikkoon- tahdista en jukoliste luovu. Sitten mä vaan niinku ilmotan jo aika hyvissä ajoin illalla, että tänään haluaisin seksiä. Eikä mieskään TODELLAKAAN mitenkään pettynyt oo sitten kun päästään pelaileen. Ne sytöt hänen puoleltaan vaan yksinkertaisesti uupuu.
En ees muista, koska viimeksi hän olis tehny aloitteen TÄYSIN ilman mun pohjustusta tai mahdollisesti lievää mökötystä esim. edellisillan pettymisestä johtuen.
Kyllähän se vähän mietityttää, kun tässä vasta reilu pari vuotta on oleiltu kimpassa... Että miten lie 10 vuoden kuluttua... :|
 
Tää on kans helvetinmoinen vitutus päällä. Ukko pihtaa jo toista viikkoa |O
Mä kun haluaisin sitä aitoa niin usein kun mahdollista.Vähintää joka toinen päivä. Dildo ei ole LÄHESKÄÄN sama asia.

11-vuotta ollaan oltu kimpassa.

Iskälle: Mä haluisin ihan oikeesti joka toinen päivä ukko ei. Joten on niitä naisia jotka haluaa!
:whistle:
 

Yhteistyössä