Tutin imeminen ei ole hyväksi kehittyville hampaille ja purennalle.Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:totta! mitä jäniksen hampaat liittyy suloiseen tuttia syövään lapseen?? ainaka mun pojan hampaat ei oo ku jäniksellä. edelleen jokainen tekee kuten haluaa..turha siitä tapella.. |O
tutin syöminen pitkään aiheuttaa todetusti purentavikoja. Mun aikuinen ystväni on aikuisiällä kärsinyt erittäin pahoista purentavioista ja syyttää kyllä kovasti äitiään joka antoi syödä tuttia lähes 5-vuotiaaksi. Että kyllä ne siinä mielessä vähän liittyvät. Ja johan tuon ikäitä voidaan kiusatakkin jos syö tuttia muiden lasten nähden. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:totta! mitä jäniksen hampaat liittyy suloiseen tuttia syövään lapseen?? ainaka mun pojan hampaat ei oo ku jäniksellä. edelleen jokainen tekee kuten haluaa..turha siitä tapella.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:tutin syöminen pitkään aiheuttaa todetusti purentavikoja. Mun aikuinen ystväni on aikuisiällä kärsinyt erittäin pahoista purentavioista ja syyttää kyllä kovasti äitiään joka antoi syödä tuttia lähes 5-vuotiaaksi. Että kyllä ne siinä mielessä vähän liittyvät. Ja johan tuon ikäitä voidaan kiusatakkin jos syö tuttia muiden lasten nähden. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:totta! mitä jäniksen hampaat liittyy suloiseen tuttia syövään lapseen?? ainaka mun pojan hampaat ei oo ku jäniksellä. edelleen jokainen tekee kuten haluaa..turha siitä tapella.. |O
toki saat antaa syödä ja itse teet päätöksesi. Vastaukseni vain oli tuohon kun epäilit että onko muka "jäniksenhampailla" ja tutin syömisellä mitään yhteyttä. Kyllä sillä saattaa olla. Mutta kuten itse kerroit niin saattaa olla että tulee ihan hyvätkin hampaat aikuisiällä.Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:tutin syöminen pitkään aiheuttaa todetusti purentavikoja. Mun aikuinen ystväni on aikuisiällä kärsinyt erittäin pahoista purentavioista ja syyttää kyllä kovasti äitiään joka antoi syödä tuttia lähes 5-vuotiaaksi. Että kyllä ne siinä mielessä vähän liittyvät. Ja johan tuon ikäitä voidaan kiusatakkin jos syö tuttia muiden lasten nähden. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:totta! mitä jäniksen hampaat liittyy suloiseen tuttia syövään lapseen?? ainaka mun pojan hampaat ei oo ku jäniksellä. edelleen jokainen tekee kuten haluaa..turha siitä tapella.. |O
tähän asti ei ole ollut haittaa tutin syömisestä kuten ei itselläni ole ollut SÖIN kyl liian vanhaks 6v asti...ainakin annan tuon reilu 2v ja vauvelin syödä viel..tolta 4v vois ottaa pois vaikka tos synttäreillä