Milloin olet viimeksi käynyt Tukholmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkäätkö käydä kyseisessä kaupungissa?

Itse kävin nyt heinäkuussa ja oli taas mukava käydä siellä. Ihan eri luokkaa kuin vaikkapa Helsinki.

Merkittävämpää on se, että Helsingissä ei enää tarvitse käydä. Siitä olen todella tyytyväinen. Helsinki on eurooppalaisista pääkaupungeista ollut aina itselleni se vastenmielisin.

Nyt pääsee yli itärajasta ja Lappeenrannasta on hyvät yhteydet

Jaa, ehkä vuonna 2009? Olen käynyt siellä niin paljon (sisko asui siellä 90-luvun) ettei se enää jaksa kiehtoa. Satunnaisesti siis.

En kyllä ymmärrä vertausta Helsinkiin. Sama kun kysyisi, että milloin olet viimeksi käynyt Pariisissa - ihan eri luokkaa, kuin vaikkapa Rooma.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26791091:
Jaa, ehkä vuonna 2009? Olen käynyt siellä niin paljon (sisko asui siellä 90-luvun) ettei se enää jaksa kiehtoa. Satunnaisesti siis.

En kyllä ymmärrä vertausta Helsinkiin. Sama kun kysyisi, että milloin olet viimeksi käynyt Pariisissa - ihan eri luokkaa, kuin vaikkapa Rooma.

Tarkoitin sitä, että Helsinki on mitättömämmän oloinen kaupunki kuin Tukholma. Helsingin keskustakin on kovin ruman oloinen.

Viime vuonna oltiin likan kans siä heinä-elokuun vaihtees maanantaista perjantaihin. Ekana päivänä tavattiin Madicken04 miehensä ja kahden lapsensa kans.

Tykkään kyllä kaupungista ja kiitos Madickenin ohjeiden siä osas kulkiaki aika hyvin. Hän oli apuna kun piti ostaa matkustamiseen lippuja. Mä ku osaan niin huonosti ruottia, että oli suuri apu tuosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26791148:
No mutta miksi verrata Tukholmaa ja Helsinkiä? Sitä siis en ymmärtänyt. Entäpä sitten Kerava, Jyväskylä tai Kemijärvi Tukholman rinnalla?

Kunhan vain vertasin. Monihan tulee Päivä Helsingissä -risteilylle Ruotsista.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26791148:
No mutta miksi verrata Tukholmaa ja Helsinkiä? Sitä siis en ymmärtänyt. Entäpä sitten Kerava, Jyväskylä tai Kemijärvi Tukholman rinnalla?

Niin ja Teuva 6000 asukkaalla on aivan eri asia ku Helsinki. :D

Yhteistyössä