15 päivä on mun palkkapäiväni ja nyt sit oottelen että saisin kurkata tienani mutta eipä vaan vielä näy |O Tili on sammossa.Kertokaa mulle, koska ne rahat oikein verkkopankissa näkyy?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Perjantaina näkyy.
Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Perjantaina näkyy.
No mut nyt on perjantaiVoi v.ittu ihan turhaan oon valvonu puolilleöin :headwall: Ennen ku tili oli osuuspankissa palkka näkyi jo edellisenä päivänä |O
Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Perjantaina näkyy.
No mut nyt on perjantaiVoi v.ittu ihan turhaan oon valvonu puolilleöin :headwall: Ennen ku tili oli osuuspankissa palkka näkyi jo edellisenä päivänä |O
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Perjantaina näkyy.
Mulla ei ole koskaan näkynyt edellisenä päivänä mitään rahoja tilillä...
Mulla ei näy nekäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Perjantaina näkyy.
Mulla ei ole koskaan näkynyt edellisenä päivänä mitään rahoja tilillä...
mulla on näkynyt kelan rahat