Milloin näkyy positiivinen tulos? Ovulaation tarkka ajankohta?

Kertokaas tässä, milloin näkyi positiivinen tulos teillä? Onko tietoa ovulaation ajankohdasta, eli kuinka monta päivää ovulaatiosta/hedelmöittymisestä? Miten lääkäri pystyy ultrassa arvioimaan ovulaation ajankohdan?

Olin nyt kiertopäivällä 14 lekurissa, ja ultrassa todettiin ovulaation tapahtuvan vielä saman päivän aikana vasemmalla puolella. Ja miehen kanssa tehtiin "töitä" illalla :LOL: :LOL: :LOL:

Tästä seuraavana päivänä tunsin vihlaisun vasemmalla puolella. Tämä kesti n. 10 sekuntia. Sen jälkeen eikä ennen ei ole ollut mitään tuntemuksia. Olisiko vasta silloin tapahtunut ovulaatio vai olisiko jo tapahtunut ed. päivänä, kuten lekuri arvioi? Mulla aikaisemmin on kerran ultrattu kp 18 ja silloin todettiin ovulaation myös tapahtuvan sinä päivänä... Hohhoijaa...

No, enpä tiedä, osaatteko tähän vastata, mutta tuokaa näkökulmia, please! Milloin kannattaa testata? Nyt testit negatiivisia. Nyt oletetusta ovulaatiosta 10-11 päivää. Rinnat tosi arat, mutta arat ne voi valitettavasti olla muutenkin... Olen kai liian hätäinen?
 
kirjoitin pitkän pätkän mikä hävisi bittiavaruuteen !
Voi siis herkällä testillä näkyä jo , tai sitten vasta 5 päivän päästä jos on näkyäkseen ..
kerrohan kun olet testaillut !!!! :)
Mulla on herkällä testillä näyttänyt aika aikaisin kyllä jo haalua plussaa .. tosin kaikki eivät ole pysyneet kiinni , mutta plussaa on tuolloin tullut vaaleana 2 viikkoa vahvistumatta ...

neitim
 

Yhteistyössä