Milloin masu kasvoi toista lasta odottaessa?

niin luulin minäkin! no ukko kyl väittää et kasvanut mut mä en kyl huomaa mitää merkkei. tosin on mul aikasta leveä lantio piiloutuu kuulema sinne. niin sano lääkäri en sit tiiä =) ainii piti kyl laittaa et viikoi 17+2
 
vieras
Mulla toisesta alkoi näkyä jo tosi aikasin, nipinnapin sain pidettyä asian salassa 12vko kun piti piilotella kasvanutta ja pönöttävää vatsaa. Ekassa kestikin kauemmin, oikein harmitti kun puolivälissäkin vielä oli vaan pieni kumpu.
 
Toka raskaus oli kaksosraskaus mutta en epäillyt sitä ennen kuin liikkeistä.
Masu pullahti 20 viikolla.

Kolmas raskaus näkyi 26 viikolla
neljäs raskaus 25 viikolla.

Esikko 25 viikolla.

maha ollut littana siis tuohon asti...
 
Eva
mulla toka näkyi heti viikolla 8 :D ehkä turvotusta, toisina päivinä isompi kuin toisina. Pahoivoinnin takia olen käyttänyt viikolta 10 äippähousuja :D :D esikoinen on nyt 1v. siitä maha näkyi vasta tuolla rv 25 paikkeilla :)
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:
voi sentää jos noin pitkään joutuu oottaa... pakkohan se on siinä oikee voi muutakaan... osaisitteko viel kertoa miks ei mulle tuu tohon yv kirjekuorta näkyviin
ethän sä voi itsellesi lähettää yv:tä?
 
Joskus siinä rv 20 aikoihin vieraammatkin ihmiset alkoi huomaamaan, että vauva tulossa.
Mulla esikoisesta vatsa näkyi aiemmin, kun tokasta ja kolmannesta. Kolmannesta on nyt rv 18 menossa, eikä vielä kovin paljoa vatsaa huomaa.
 

Yhteistyössä