V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:Mulle ainkain kelasta tuli lappu et maksetaan taas opintotukea. Mulla koulu alkaa 15.8, ja ainakin aikaisemmin on sitten vasta syyskuussa tullut puolentoista kuukauden opintotuki..
Alkuperäinen kirjoittaja joo taas:Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:Mulle ainkain kelasta tuli lappu et maksetaan taas opintotukea. Mulla koulu alkaa 15.8, ja ainakin aikaisemmin on sitten vasta syyskuussa tullut puolentoista kuukauden opintotuki..
mistä lähtien kela on maksanut puolikkaita kuukausia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päätöksessä on, että myönnetty joulukuun 2008 loppuun. Eli nyt ei tarvitse tehdä mitään? Opinnot alkavat 13.8 eli tulee sitten elokuun opintotuki kokonaan vai vain puolesta kuusta?
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päätöksessä on, että myönnetty joulukuun 2008 loppuun. Eli nyt ei tarvitse tehdä mitään? Opinnot alkavat 13.8 eli tulee sitten elokuun opintotuki kokonaan vai vain puolesta kuusta?
Etkös saanu viimeviikolla kelasta mitään papereita? eikös ne lähetä ne päätökset/ilmotukset kaikille vaikka ei uudestaan oliskaan hakenut tukea.. ? mulle ainakin tuli.. siinä luki että tuki maksetaan syyskuun alussa..
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päätöksessä on, että myönnetty joulukuun 2008 loppuun. Eli nyt ei tarvitse tehdä mitään? Opinnot alkavat 13.8 eli tulee sitten elokuun opintotuki kokonaan vai vain puolesta kuusta?
Etkös saanu viimeviikolla kelasta mitään papereita? eikös ne lähetä ne päätökset/ilmotukset kaikille vaikka ei uudestaan oliskaan hakenut tukea.. ? mulle ainakin tuli.. siinä luki että tuki maksetaan syyskuun alussa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päätöksessä on, että myönnetty joulukuun 2008 loppuun. Eli nyt ei tarvitse tehdä mitään? Opinnot alkavat 13.8 eli tulee sitten elokuun opintotuki kokonaan vai vain puolesta kuusta?