Milloin maha näkyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lattamaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lattamaha

Vieras
Hei!

Koska teillä alkoi vauvamaha näkyä selvästi ulospäin?
Olen nyt rv16+3 ja mahani tuntuu jotensakin tosi pieneltä. Kyllä housut jo kiristää, eikä kaikista enää mahdu napit kiinni. Sitten kuitenkin kun seison esim maha paljaana peilin edessä, tuntuu että saan mahan vedettyä sisään ja se katoaa melkein kokonaan. En tosin jaksa sitä pitkää aikaa sisään vetää, joten sikäli tilanne on muuttunut. Iltaisin mahani näkyy kyllä tosi selvään, kun turvottaa.

Tiedän, että tämä on tosi yksilöllistä, mutta kertokaa silti omista kasvuistanne. Olisin kovasti kiitollinen. :)

Tosi yksilöllistä tuo mahan koko. Mulla on vieläkin ihan onnettoman pieni masu ja olen viikolla 25+3. Haluisin sellasen ihanan ison mahan, että kaikki vois huomata, että meille syntyy ihana pieni vauva, mutta ei mun maha vaan tahdo kasvaa. Vauva kuulemma kuitenkin kasvaa ihan normaalisti.

Maha alkaa yleensä näkyä vasta 20 + jälkeen. Minäkin odotin sitä kuin kuuta nousevaa, mutta nyt rv 34+6 olen jo ihan kypsä (olo alkaa olla aikas tukala). Kyllä sä ehdit sen kanssa olla ja siitä nauttia, ole huoletta:)

Hei,

kuten varmaan arvaatkin, on hyvin yksilöllistä ja riippuu paljon äidin ruumiinrakenteesta. Jos on lyhyt selkä ja olet muuten hoikka, maha näkyy aikaisemmin. Pitkäselkäisillä on enemmän ""tilaa"" kropassa, eli kohtu mahtuu ""sisätiloihin"" pidempään, kun taas lyhytselkäisillä ei tyhjää tilaa ole ja maha alkaa heti pömpöttää ulospäin. Samasta syystä pitkäselkäisillä on usein kapeampi vyötärö kuin lyhytselkäisillä, jos ymmärsit =).

t. lyhtyselkäinen ja isomahainen rv 17

Mulla on tilanne se, että oon vko 20 ja alkaa tuntumaan, että jos maha vielä kasvaa niin se taitaa räjähtää ennen elokuuta.... :)) Masu pömpötti jo vko 12 ja ei ollu toivoakaan, että olisin pitäny ""normaaleja"" housuja enää siinä vaiheessa. Olen siis ERITTÄIN lyhytselkäinen! :)

Mulle ruvettiin jo puhumaan että synnytänkö jo kun masu niin iso, silloin rv25 nyt 29! Mä oon pitkäselkäinen ja oon synnyttänyt kaks poikalasta aiemmin ja ne oli isoja. Molemmat yli nelikiloisia. Mulla on loppuaika ollut ihan tuskaa ja kun maha ahdistaa jo nyt niin pelottaa.

Sinun maha kuulostaa minun mahalta! Minulla viikkoja 17 ja siis 5. raskauskuukausi alkanut. Iltaisin ihailen turvonnutta mahaani ja kuljen kaikkien peilien ohitse sivusilmalla vilkuillen, aamulla maha tuntuu olevan muisto vain.

Uusimmat

Yhteistyössä