Milloin löysit tämän Mitäs nyt-palstan ja kuinka usein vierailet täällä??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulin tänne keväällä-06 ja nykyisin olen lopettanut palstailun tällä foorumilla. Nyt roikun tässä sen takia harmaana, kun laitoin tuonne palstalle yhden ketjun.
Ikää on tarpeeksi vähän tai paljon.;)

Alkuperäinen kirjoittaja saiccu harmaana :
Tulin tänne keväällä-06 ja nykyisin olen lopettanut palstailun tällä foorumilla. Nyt roikun tässä sen takia harmaana, kun laitoin tuonne palstalle yhden ketjun.

siis minkä ketjun? ja miksi sen takia harmaana?

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja saiccu harmaana :

siis minkä ketjun? ja miksi sen takia harmaana?

Tuollaisen Heinola-ketjun pistin aluille joka menee jo tokalla sivulla. En vain jaksa kirjautua tänne enää, kun en muutenkaan täällä viihdy... aikansa kutakin.:)

07 vuonna löysin.... aikaste pian huomasin et ei välttämäti ole mun juttu .. jotenkin olin hämilläni kun ihmiset oli aikaste "julmia" toisia kohtaan... sitten löysin toisen palstan ja siel oli meno todella ystävällistä ja viihdyinkin reilun vuoden kunnes meno muuttui siellä viel pahemmaksi kuin täällä opin erottamaan jyvät akanoista ja tärkein oppi... virtuaalimaailmassa luikertelee käärmeitäkin.... muutaman kuukauden olin tyhjän päällä kunnes muistin tän paikan...

Keväällä -06, kun ensin olin pyörinyt lemmikit ja vauvakuume-osioissa.. käyn aina kun olen netissä.. joskus päivättäin, joskus saattaa menna jokunen päivä etten käy.. ikää 27v..

Muistan tulleeni tänne silloin kun Miikulin Miisa sai sen siirteen. Tai se on eka ketju, joka on jäänyt mieleeni.
Olin tosi ällistynyt palstan hyvästä hengestä.

Käyn kurkkimassa useita kertoja päivässä, jos on aikaa.

Kokolailla tisukohun aikaan viime kesä/syksy? Ja niin hullulta kun se omastakin mielestä tuntuu, käyn täälä melki päivittäin :o . Ja on täälä onneks ihan unisex aiheitakin :D

Vuoden 2000 lopussa, kun odotin kuopusta ja meille tuli kotiin eka nettiyhteys modeemilla :D Iltaisin surffailu oli halvempaa, päivällä meni minuuttitaksalla ja illat hyötykäytettiinkin tosi tarkkaan :D Palsta vaan ei ollut silloin Mitäs Nyt? vaan pelkkä kaksplussan keskustelupalsta, joka oli ulkonäöltäänkin ihan erilainen.

Olen 37v ja käyn lähes päivittäin palstailemassa.

te jotka olette jo tosi pitkään palstailleet. Mikä on muuttunut? Vai onko meno ollu alusta saakka yhtä julmaa ja riitaa väännetään aiheesta ku aiheesta? Esim. haukuttiinko vauvan vieressä nukkujia perhepetihysteerikoiksi? Tai imetysmyönteisiä imetysfanaatikoiksi?

Wanhalla palstalla tiedotettiin uudesta avattavsta palstasta, silloin sain tiedon. palstailen aina kun kotona tietokoneen avaan. Töissä ja reissussa en (toistaiseksi) ole ehtinyt palstailla.

Ikääni en muista :saint:

No ihan eka kertaa vieralin kaksplussan palstalla vuonna 2001. Meidän kuopus oli juuri syntynyt ja me olimme saanneet nettiyhteydet just ennen hänen syntymää. Eka kysymykseni täällä liittyi rintatulehdukseen ja sen hoitoon kotikonstein ennen lääkärille pääsyä.

Yhteistyössä