M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Olen sitä mieltä, että neitsyyden nainen voi menettää vain olemalla sukupuoliyhteydessä miehen kanssa.
"Hän menetti neitsyytensä dildolle"...tuskin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mä oon kyllä käsittänyt niin, että lesbot eivät käytä mitään dildoja, koska eivät kaipaa sitä "sisääntuloa", mutta voin hyvinkin olla väärässä. Näin muistan vaan lukeneeni joskus jostakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mä oon kyllä käsittänyt niin, että lesbot eivät käytä mitään dildoja, koska eivät kaipaa sitä "sisääntuloa", mutta voin hyvinkin olla väärässä. Näin muistan vaan lukeneeni joskus jostakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maalaisjärkeä peliin:milläs tapaa sitä noin muuten menetetään, menetitkö sä kun mies sua nuoli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Olen sitä mieltä, että neitsyyden nainen voi menettää vain olemalla sukupuoliyhteydessä miehen kanssa.
Mutta kyllähän sillä dildollakin saa immenkalvon rikki. Eikös se neitsyyden menetys sitä meinaa?
Tai jos halutaan ajatella, että "neitsyys" on tallella niin kauan kunnes saa ensimmäisen seksikokemuksen, niin eikös se ole sit siinä ekalla kerralla mennyt vaikkei sinne alapäähän mitään työnnettäisikään.
BTW: Harva tiedostaa olevansa lesbo ennen ensimmäistäkään seksikokemusta, joten silloin se neitsyys on mennyt luultavasti ihan perinteisellä tavalla miehelle..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Olen sitä mieltä, että neitsyyden nainen voi menettää vain olemalla sukupuoliyhteydessä miehen kanssa.
Mutta kyllähän sillä dildollakin saa immenkalvon rikki. Eikös se neitsyyden menetys sitä meinaa?
Tai jos halutaan ajatella, että "neitsyys" on tallella niin kauan kunnes saa ensimmäisen seksikokemuksen, niin eikös se ole sit siinä ekalla kerralla mennyt vaikkei sinne alapäähän mitään työnnettäisikään.
BTW: Harva tiedostaa olevansa lesbo ennen ensimmäistäkään seksikokemusta, joten silloin se neitsyys on mennyt luultavasti ihan perinteisellä tavalla miehelle..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pliis:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Olen sitä mieltä, että neitsyyden nainen voi menettää vain olemalla sukupuoliyhteydessä miehen kanssa.
toi sun viimenen juttu.
ai että mä oon katketa naurusta.
siis ei lesbous oo pelkästään mikään seksi juttu.
ei voi olla totta että nykyaikana tällasia käsityksiä.
moni homo tietää jo lapsena olevansa erilainen. Tiedän monia mihehiä ja naisia joiden seksi kokemus on vain ja ainoastaan samasukupuoli.
ei voi uskoa että joku vielä pokkana tulee tänne tuollasta totena väittämään.
tottakai on sellaisia jotka löytää itsensä vasta vanhempana ja on valehdellut itselle, helpottaakseen (luule helpoksi) omaa elämää.
mutta kyllä homous on muuta kun seksin harrastamista
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Silloin kun hilloa on tarjolla tuplasillillä.