Milloin laitatte joulukoristeita/jouluverhoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluttaa

Vieras
Mun tekis mieli vaihtaa jo jouluverhot, koska joulun jälkeen kyllästyn nopeeta ja vaihdan kaikki joulukoristeet yms pois, mutta onko vielä liian aikaista alkaa valmistella joulua??

Meillä on täällä täys joulu jo :D Yli viikko sitten laitoin kynttelikön keittiön pöydälle. Sitä mukaa sitten pikkuhiljaa laittelin tähtiä ikkunoihin. Jouluverhot laitoin torstaina keittiöön. Ei mulla muualle olekaan erikseen jouluverhoja. Takapihalla on jo kuusi ja siinä valot. Etupihallakin on yhdet jouluvalot ja jäälytyjä tekäsin eilen. Ah, mä niin tykkään joulun ajasta ja joulun laittamisesta :)

Jouluverhot oottaa tuossa hyllyssä lyhennystä ja silitystä, mutta ekat jouluvalot virittelin viikonloppuna poitsun synttäreille. Kuusi ym. joulujutut tulee sit jouluviikolla ja verhot tosiaan kunhan saan ne käsiteltyä :)

eilen laitoin verhot ja punasia/talvisia pöytäliinoja, punaisen ja vihreän maton, kyntteliköt ja muita jouluvaloja sekä mini pikkujoulukuusen.
niin ja pari tonttua (kangasnukkeja)

jouluvalot on olleet lastenhuoneessa yövaloina jo parisen kuukautta ja sitä mukaa kun saan nurkkia siivottua niin ilmestyy esille jotain jouluistakin, kynttilöistä ja muusta sellasesta tykkään muutenkin joten on esillä lähes ympäri vuoden

Tähti on ikkunassa, ja kynttelikkö pöydällä (ei ikkunan alla). Varmaan tässä joku päivä vaihdan keittiöön jouluverhot, kun mies sitä niin toivoo. :D Olohuoneeseen en varmaan vaihdakaan, kun sielä olleet jouluverhot on niin synkät (tummansininen kappa). Sielä olevia valkoisia pitkiä verhoja vois ehkä jotenki koristella jouluisemmiksi, jos jotain keksii... Takan reunalla olevan kynttilän jalkaan vois jo vaihtaa joulumansetin.

Yhteistyössä