milloin lääkäriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AavikonNorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AavikonNorsu

Vieras
mulla alkoi kamala flunssa alkuviikosta, kurkkukipua ja yskää, ei kuumetta. Kurkkukipu lähtenyt mutta yskä ei hellitä vaikka olen juonut pullollisen tänviikon aikana yskänlääkettä. Nenä tukossa iana vaan ja ääni lähtee. Ei kuumetta vaikka kuumeinen olo. ärsyttävää, ei ikinä ole ollut näin pitkää flunssaa

Mulla kesti viimesin flunssa 3vkoa ja ääni ei meinannu palata millään. Mut meni sekin ajallaan kotioloissa. Itse meen vasta sitte lekuriin jos kestää ja kestää+tulee selkeä muutos vointiin.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mulla kesti viimesin flunssa 3vkoa ja ääni ei meinannu palata millään. Mut meni sekin ajallaan kotioloissa. Itse meen vasta sitte lekuriin jos kestää ja kestää+tulee selkeä muutos vointiin.

mä olen kyllä samanlainen että pääkainalossa lääkäriin vasta, mut tuli vaan mieleen kun ei oo näin pitkään koskaan jatkunu tällänen..

Jos mulle kunnon flunssa tulee niin yskä on kolme viikkoa. Samoin nenä tukossa. Että odottele vaan ja jos kuumetta nousee tai epämääräistä kipua jossain niin sitten lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mulla alkoi kamala flunssa alkuviikosta, kurkkukipua ja yskää, ei kuumetta. Kurkkukipu lähtenyt mutta yskä ei hellitä vaikka olen juonut pullollisen tänviikon aikana yskänlääkettä. Nenä tukossa iana vaan ja ääni lähtee. Ei kuumetta vaikka kuumeinen olo. ärsyttävää, ei ikinä ole ollut näin pitkää flunssaa
Ei kyllä ole mitenkään pitkäkestoinen vielä sun flunssas, eikä tuon takia ole mitään syytä mennä lääkäriin. Yskä lähtee yskimällä, ei lääkärikäynnillä eikä varsinkaan yskänlääkkeillä. Mulla on pisimmillään kestänyt limainen yskä 8 viikkoa. Silloin jo mietin lääkärissä käyntiä, mutta ihan itsestään tuokin yskä parani.

Yhteistyössä