milloin lääkäriin? 3v kyse..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Meidän 3v on 39 asteen kuumeessa ollut eilisestä lähtien, valittanut käsien ja jalkojen ja pään sattumista jo pari päivää, tuon eilen todetun kuumeen lisäksi. nyt näyttänyt menevän mahakin sekaisin.
Annettu särkylääkettä, paljon nestettä, mehujäätä ja syötävääkin, jotta saa myös suolaista. uitettu suihkussa ja levännyt reilusti. jaksaa touhuta hetkittäin kyllä, makailee aika paljon -mikä poikkeuksellista hänelle. Ei kuitenkaan ole selkeästi niin huonossa kunnossa ettei mtn jaksaisi vaikka tänään onkin pötkötellyt normaalia paljon enemmän.

mietin tässä vain, että koska hänet pitäisi lääkärille viedä vai hoidetaanko vain kotona jos ei pahene tästä enempää. titenkin jos selkeästi huononee, niin sittenhän ei jäädä odottelemaan.. hoitoon ei kannattane varmaan ma kyllä viedä..?

Jos juo ja on ihan tässä maailmassa niin en veis näytille. Jos ei saa leukaa rintaan (niskajäykkyyttä) niin sitten kyllä. Ei ne lekurit virustaudeille mitään mahda joten antaa kuumeen tehdä tehtävänsä. Luulisin kyllä että maanantai on vielä kotipäivä.

mä ruukaan aina epävarmoissa ja mieltä painavissa sairastapauksissa soittaa suoraan terveyskeskukseen tai päivystyksen teveysneuvontaan. saa huomattavasti paremmat vastaukset kuin tältä palstalta. ja nuo terveysneuvonnat on ihan sitä varten, että niihin voi soittaa ja kysellä,mitä pitäisi tehdä ja mitä mieltä terveydenhuollon ammattilaiset on siitä, kannatteeko tuoda näytille. toki täytyy sitten vielä itse seurata tilannetta ja tehdä oman tunteen mukaan.

niin siis en ole itsekään vielä kovin huolissani, ja heti jos alkaa epäilyttää niin soitto tuohon viereiseen mehiläiseen on varma avun kysymisen paikka kyllä.. Mietin vain. Tyttö ollut koko kevään hiukan huonovointinen ja nyt tämä helle on tehnyt tehtävänsä. Kuume vaan on epäilyttävä, koska selkeästi kyse on jostakin muusta. katsellaan ja katsotaan.

[QUOTE="jossu";23956684]mä ruukaan aina epävarmoissa ja mieltä painavissa sairastapauksissa soittaa suoraan terveyskeskukseen tai päivystyksen teveysneuvontaan. saa huomattavasti paremmat vastaukset kuin tältä palstalta. ja nuo terveysneuvonnat on ihan sitä varten, että niihin voi soittaa ja kysellä,mitä pitäisi tehdä ja mitä mieltä terveydenhuollon ammattilaiset on siitä, kannatteeko tuoda näytille. toki täytyy sitten vielä itse seurata tilannetta ja tehdä oman tunteen mukaan.[/QUOTE]

Teet MITÄ? Ruukaat??

Yhteistyössä