Milloin kuukautiset km:n jälkeen (lääkkeellinen tyhjennys)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiifi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fiifi

Vieras
Hei,
milloin muilla on alkaneet kuukautiset keskenmenon jälkeen? Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 10 kohta 8 viikkoa sitten eikä vieläkään menkkoja näy! Viime viikolla verikokeesta otettu hcg-arvo oli 1, joten ei pitäisi raskausmateriaalia enää kohdussa olla. Onko jotain lääkkeitä joilla saa kk-kierron käyntiin?

Mulla jatkui kuukautiskierto ihan normaalisti 4 vkoa vuodon loppumisen jälkeen. Raskaus oli miltei puolivälissä menossa. Olen kai "superhedelmällinen" kun en pääse menkoista millään eroon. : /
Pitempi breikki olisi ollut ihan kiva, vituttaa noitten verien kanssa puljailla.

mulla alkanut molemmilla kerroilla noin 6 viikkoa keskenmenosta, kyllä ne sieltä tulee, ole huoleti ja se hcg arvo sulla kertoo että kaikki ihan ok eli kaikki raskausmateriaali saatu pois. Ei ne ala lääkkeillä käynnistämään kuukautisia ellei ole jokin terveydellinen syy siihen ja silloin menkkojen pitäisi olla ainakin 3-4 kuukautta pois.

Ap:n kysymykseen: "Onko jotain lääkkeitä joilla saa kk-kierron käyntiin"?

On - mm. Terolut merkkinen lääke, voit kysellä reseptiä omalta läkäriltäsi.
Lääkeinfo.fi - TEROLUT 10 mg tabletti (ABBOTT)

Kovin on siulla jo aikaa tyhjennyksestä, joten kierron olisi pitänyt palautua - soittele vain heti huomen aamusta omalle TK:n lääkärille(yksityiselle)
Oma TK lääkäri saat-taa kirjoittaa jopa puhelinreseptin.

Pahoitteluni keskeytyneestä raskaudesta:hug:..
Oikein rauhaisaa Joulun odotusta ja pikaista, 9kk kestävää tärppiä:heart:

Viimeksi muokattu:
Jepp, soitan huomenna ja kysyn miten edetään - en jaksaisi enää kauheasti odotella... Jos en pääse julkiselle, niin sitten yksityiselle ultraan. Siellähän nyt ainakin selviää, onko mitään ovulaatiota edes näköpiirissä. Ilmeisen koville tää keskenmeno kuitenkin kropan laittaa, esim. hiuksia on lähtenyt aivan valtavasti. Ehkä ikäkin tekee sen, että kroppa tarvitsee ulkopuolisen sysäyksen, jotta oma hormonitoiminta taas lähtee käyntiin.

Yhteistyössä