Milloin käytät pikkuhousunsuojaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kysyn koska tarvitsen niitä päivittäin.
Mulla on lähes aina pikkarinsuoja pöksyissä ainakin työpäivinä ja usein muutenkin. Teini-iästä asti olen käyttänyt koska olen aina sen verran märkä. Ilman niitä housut kastuisi/tahriintuisi niin paljon, ettei samoilla olisi mukava mennä edes yhtä päivää. Vaihdan suojaa usein päivän aikana ettei ala tuntumaan epämiellyttävältä. Yöt pyrin olemaan ilman suojaa että paikat saa välillä hengittää.

Mä käytän kans ihan päivittäin. On vaan puhtaampi olo kun on se suoja ja nyt kun on ovulaatio valkovuoto on vielä normaaliakin runsaampaa. Enkä tosiaan rupea alushousuja siihen tahtiin vaihtamaan kun pikkuhousunsuojaa.

En koskaan valkovuodon takia ole joutunut käyttämään, raskauksien vikalla viikolla olen käyttänyt kun on tullut limatulppaa ja joskus menkkojen parina viimeisenä päivänä olen käyttänyt kun runsas vuoto on ollut loppu. Käytän siteitä mahdollisimman vähän kun ne ärsyttävät ihoa eivätkä housuni muutenkaan valkovuodosta likaannu, että kokisin tarpeelliseksi. Kuulostaa vaan tosi ärsyttävältä ajatukselta, että aina olisi jonkinlainen vaippa housuissa. Mutta kukin tavallaan, ei voi toisten vuodoista tietää.

Silloin, jos lähden reissuun missä ei pääse vessaan eikä ole pesumahdollisuuksia/mahdollisuutta raahata useita kalsareita mukana.

Niinku vaikka vaellukselle tai viikon reissulle kanootilla.

En käytä ikinä. En oikein ymmärrä niiden pointtia. Mun mielestä pikkuhousut on olemassa just siksi että ne eritteet jää niihin eikä päällysvaatteisiin.

Joka päivä käytän. Laitan suojan aina aamulla töihin lähtiessä ja yleensä joudun vaihtamaan suojaa useamman kerran päivässä sen verran paljon pimppa valuttaa päivän mittaan.

Raskausaikana käytin kokoajan, kun valkovuodon määrä lisääntyi ja aina esim. juhlissa yms, että voi olla koko päivän varmasti puhtaan tuntuinen. En tiedä, auttaako hajuun, mutta ainakin omaan oloon, kun ei ole pikkarit likaiset illallakaan.

Käytän päivittäin, muuten olisi märät housut, ainakin pikkusellaiset. Öisin ilman, tuuletan alapäätä. Ei tulehduksia, ei hiivaa, mutta valkovuotoa, joten eipä näin kohta viisikymppisenäkään tarvita mitään liukkareita..

Käytän nykyään päivittäin, töissä, salilla ja yleensäkin ihmisten ilmoilla ollessa koska on tosi ärsyttävää olla märissä pikkuhousuissa. Runsas kosteus kastelee pikkupöksyt välillä nopeasti, kiitos vilkkaan mielikuvitukseni ja joskus on jopa näkynyt farkuissakin märkä läiskä, kun ei ole ollut suojaa.

En jaksanut tehdä uutta aloitusta aiheesta joten jatkan tähän.
Ihan päivittäisessä käytössä myös minulla, pidän pikkuhousunsuojaa aina työpäivinä ja lähes poikkeuksetta yleensäkin kun olen muualla kun kotona. Mulla on päivittäin sen verran paljon valkovuotoa että kivempi käyttää pikkuhousunsuojia. Ja vielä kun on vilkas mielikuvitus niin pikkuhousunsuojaa joutuu myös päivän mittaan vaihtamaan kuivaan useinkin välillä... Vaihdan kyllä myös pikkuhousut aina päivittäin mutta ei märissä pöksyissä ole kiva olla ja kulkea. Pikkuhousunsuojista on myös se etu että se peittää myös ns. kamelin varvaan kun käyttää tiukkoja housuja tai trikoita.

Silloin, jos lähden reissuun missä ei pääse vessaan eikä ole pesumahdollisuuksia/mahdollisuutta raahata useita kalsareita mukana.

Niinku vaikka vaellukselle tai viikon reissulle kanootilla.
Eiks sua hankaa? Mä en voi käyttää ulkoillessa, liikun sen verran reipasta tahtia, että se hankaisi.

Käytän seksin jälkeen n. 4-6h. Ennen käytin myös niukkaan vuotoon mut nyt ei ole hormonikierukan takia kuukautisia.

Menkkojen jälkeen parina päivänä tulee laitettua. Mutta nyt poikkeuksena se kun aloitin taas geishakuulien käytön, niin niiden kanssa olen joka kerta laittanut suojan. Pidän kuulia muutamia tunteja ja kosteutta tulee jonkunverran muuten en käytä.

Kyllä käytän päivittäin ja useampi suoja menee päivässä. Olen sellainen "heti valmis" yksilö, melkein aina märkänä. Istun töissä paljon päivän aikana ja haistan joskus alapääni aika selkeästi varsinkin silloin kun kostun esim. mukavista ajatuksista.

En käytä ikinä, ja olen ollut siinä käsityksessä ettei se ole normaalia tai ainakaan hyväksi tarvita niitä aina :o ja että niiden käyttö jopa lisää vuotoja ja tulee kierre. Ihan loogista jos miettii suojien kauppaajia, lisää vuotoa niin asiakas ostaa yhä enemmän.. Niissä on kuitenkin aika paljon kaikkia epämääräisiä kemikaaleja eikä Suomessa jostain syystä ole pakko merkitä niitä pakkaukseen, ihan hullua. Itse käytän vain kestositeitä kuukautisten aikana, jos on pakko käyttää kertistä niin luomumerkki.

Kannattaa kokeilla laittaa taitettu nenäliina sehän on normaalin pikkuhousunsuojan mittainen suunnilleen. Kyllä se pysyy paikoillaan (varsinkin, jos on sukkahousut, mutta ilman niitäkin), eikä ole muoveja lisäämässä tulehdusten riskiä ja tunkkaista hajua. Vaihdat vaikka useamman kerran päivässä.

Aiemmin kun oli hormonikierukka niin tarvitsi kyllä kokoajan olla pikkuhousunsuoja. Nykyään ei koko ajan tartte mutta jos lähden kotoa jonnekin, koen että se on mukavampi.

Runsaan valkovuodon takia joudun päivittäin käyttämään pikkuhousunsuojia, enkä pärjää edes koko työpäivää yhdellä suojalla vaan joudun vaihtamaan kuivan suojan parikin kertaa. Olisin kyllä ilman jos pystyisin.

Mulla on alkanut "vanhemmiten" eli neljänkympin korvilla olemaan tarve lähes päivittäin (useammallekkin) pikkuhousunsuojalle kun sitä luonnollista kosteutta alkaa olla sen verran paljon varsinkin jos seura on miellyttävää.