Milloin jäit pois töistä ennen lapsen syntymää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
No eikös se äitiyloma ala joku 30 pvä ennen... Mä taisin olla pari viikkoa vielä saikulla ennen äitiyslomaa.

Joo alkaa, mutta olen kuullut, että toiset ovat olleet vielä senkin jälkeen töissä

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Esikoisesta jäin saikulle rv 22, tokasta olin on-off saikulla rv 18 alkaen ja rv28 jäin lopullisesti pois. Kolmannesta jaksoin olla töissä rv33 asti.

Minua kiinnostaa tietää että miten ei jaksa käydä töissä jos on raskaana? Ei se minua ainakaan hidastanut mitenkään...

Alkuperäinen kirjoittaja vvvf:
Esikoisesta jäin saikulle rv 22, tokasta olin on-off saikulla rv 18 alkaen ja rv28 jäin lopullisesti pois. Kolmannesta jaksoin olla töissä rv33 asti.

Minua kiinnostaa tietää että miten ei jaksa käydä töissä jos on raskaana? Ei se minua ainakaan hidastanut mitenkään...

Kaikilla kun ei ole mukavaa istumatyötä!

Minä jään kesälomalle parin viikon päästä ja sen jälkeen olisi vielä 3 viikkoa töitä, katotaan nyt kauanko siitä olen, vai olenko loppuun saakka.

Ja joillakin selkä krakaa, mikä kai on yleisin sairasloman syy raskausaikana. Varsinkin jos joutuu työssä paljon nosteleen/kanteleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä jään kesälomalle parin viikon päästä ja sen jälkeen olisi vielä 3 viikkoa töitä, katotaan nyt kauanko siitä olen, vai olenko loppuun saakka.

Voi voi, en todellakaan tehnyt mitään istumatyötä, huoltoasemalla olin ja astiakoreja, kaljakoreja ja kaasupulloja nostelin ihan loppujun asti! 9 tunnin vuoroja tein ja koko vuoro seisotaan paitsi tietenkin kahvi-ja ruokatauolla voi istua, ja kesä oli todella helteinen (jos joku muistaa kesän 2002) ja la oli syyskuussa joten en nyt ymmärrä tuota vikinää ettei jaksa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi voi, en todellakaan tehnyt mitään istumatyötä, huoltoasemalla olin ja astiakoreja, kaljakoreja ja kaasupulloja nostelin ihan loppujun asti! 9 tunnin vuoroja tein ja koko vuoro seisotaan paitsi tietenkin kahvi-ja ruokatauolla voi istua, ja kesä oli todella helteinen (jos joku muistaa kesän 2002) ja la oli syyskuussa joten en nyt ymmärrä tuota vikinää ettei jaksa!

ja sinulla ei tietenkään ollut mitään ongelmia raskausaikana, joten pystyit hyvin tekemään työt äitiysloman alkuun asti. Mutta, jos vaikka selkä vaivaa niin ettei liikkumaan pääse tai supistelut on niin kovat että kohdun kaula aukeaa ennen aikojaan niin eiköhän silloin ole ihan kohtuullista olla saikulla. Eikä se ole silloin mitään vikinää jaksamisesta.

Yhteistyössä