Mä olen enemmänkin huolestunut siitä kuinka äidit kasvattavat tyttäriään ja poikiaan kohtaamaan maailmassa erilaisuutta ja hyväksymään sen kuin siitä että järjestetään missikisoja.
Jokainen joka valittaa siitä että missikisat alistava naisia niin kertokaa nyt ihmeessä kuinka se tapahtuu.
Mä olen nainen, mutta en mä sukupuoleni vuoksi kuulu johonkin näkymättömään massaan jossa kaikki ovat toistensa klooneja. Tai että kaikkien pitäisi edes olla. Mä olen tähän ikään mennessä jo tajunnut että meitä on joka junaan, on laihaa, on lihavaa on rintavaa ja vaikka mitä.
Ja tämän lisäksi jokaiselle on varmasti olemassa joku ns. ihanne jollaisen lainen haluaisi olla, taikka jonka näköisestä ihmisestä pitää.
Mua ei kyllä millään tavalla alista missikisat. Siellä en ole minä, eikä minun täydellistä klooniani arvosteltavana. Ja kaikki osallistuvat vapaaehtoisesti. Joten miksi ihmeessä se alistaisi MINUA ihmisenä, saatikka kokisin sen alistavan MINUA naisena.
Ja ihan turhaa tulla selittämään että tuolla luodaan jotain mielikuvaa siitä millainen naisen pitää olla. Luotaisiin, jos vain ja ainoastaan kauniille ja langan laihoille ihmisille olisi pari kun kaikkia muita hyljeksitään. Näin ei tosielämässä todellakaan ole. Ja mä suosittelen teitä kaikkia opettamaan lapsenne arvostamaan itseään ja hyväksymään sen tosiasian että on olemassa erimallisia ihmisiä.
Joo, olisipa kiva olla todella kaunis ja hyväkroppainen. Ei sellainen kuin missit, vaan rehellisesti naisellinen nainen leveine lanteineen ja sopusuhtaisine rintoineen. Mutta pahus, mä kun olen missinmittainen ja mallinen...