D
"darina"
Vieras
Eli eka raskaus kyseessä, nyt on rv 13+1. Ollut kaikin puolin todella rankkaa. Rajua pahoinvointia alusta asti johon ei tunnu auttavan edes lääkkeet, verenpaine tosi matalalla mistä olikin viime neuvolassa puhetta, huimausta ja pyörtyilyä tullut myös mukaan kuvioon ja neuvolassa sanottiikin että pitkään seisaalla olo voi olla vaarallista mulle.
Opiskelen siis sote-alaa tokaa vuotta ja nyt on menossa työharjoittelu. Olen osastolla jossa potilaat ovat todella arvaamattomia ja suuri osa väkivaltaisia. Seisaallahan siellä ollaan aina koko 8 tuntia. Siellä myös tulisi olla äärettömän skarppina tietenkin, mutta paha olo ja huimaus vie voimat todella vähiin.
Olisikohan syytä jo luovuttaa? Harmittaa tosin jos jo näin alussa mutta en tietenkään haluaisi että mitään sattuu. Kiitos jos joku vastaa ja kertoo vaikka omia kokemuksia
Opiskelen siis sote-alaa tokaa vuotta ja nyt on menossa työharjoittelu. Olen osastolla jossa potilaat ovat todella arvaamattomia ja suuri osa väkivaltaisia. Seisaallahan siellä ollaan aina koko 8 tuntia. Siellä myös tulisi olla äärettömän skarppina tietenkin, mutta paha olo ja huimaus vie voimat todella vähiin.
Olisikohan syytä jo luovuttaa? Harmittaa tosin jos jo näin alussa mutta en tietenkään haluaisi että mitään sattuu. Kiitos jos joku vastaa ja kertoo vaikka omia kokemuksia