Milloin hankkia toinen lapsi?kokemuksia!

Eli meillä tosiaan nyt 5v.älyllisesti kehitysvammainen tytär ja itse olen 25v.Nyt on jo pidemmän aikaa ollut riesana vauva kuume mutta ollaan nyt vielä vähän odoteltu että tyttö kasvaa kun on vielä niin kovin vahdittava...

Mutta kun nyt tää vauvakuume pahenee vaan,tuntuu että kaikki tutut ja tuntemattomat odottaa vauvaa mutta kun sitten pelottaa että kuinka ihmeessä sitä pärjää ja jaksaa jos se toinenkin on vielä jotenkin vammainen...huoh...vaikeeta :D
 
Mikado
Meidän vaikeasti liikuntavammainen lapsi oli 1v10kk kun meidän nuorimmainen lapsi syntyi. Meillä siis kolme lasta. Kyllä sitä kummasti pärjää jos sen vauvan haluaa :heart: Vauva kuume kun on näitä joka ei lähde pois kun sillä vauvalla :LOL: Toivottavasti uskallaudut vielä tekemään lapsen. Onhan sisarus suuri rikkaus ja hyöty vammaisellekkin lapselle. Meidän vammainen lapsi on neljänä päivänä viikossa päiväkodissa kuntouttavista syistä ja minä olen kotona kahden muun kanssa. Siitä on suuri apu myös minun jaksamisen kannalta =)
 
Meillä kehitysvammainen tytär ja pikkusisko syntyi hänen ollessaan 6v. =)
Tyttö oli päivät eskarissa ja päiväkodissa muutaman tunnin sen jälkeen, kun vauva syntyi. Nyt syksyllä aloitti koulun. Auttaa jaksamisessa, kun ei ole kotihoidossa ja kuntoutusmielessä todella hyvä ratkaisu tuo päiväkotipaikka. :)

Kesän oli kotona ja välillä oli raskasta, mutta hyvin meni silti koko kesä. Meillä tosin vauva valvotti ja senkin takia väsytti.

Sisarus teidänkin lapselle olisi varmasti suuri rikkaus joten kierukka pois vaan :D
 

Yhteistyössä