Milloin gynen tarkastukseen synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tirri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tirri"

Vieras
Kuinka pian olette käyneety tarkistuttamassa paikat gynellä synnytyksen jälkeen? Mulla synnytyksestä aikaa 5kk ja mietin,että onko liian aikaista varata aika jo nyt?

[QUOTE="tirri";29584100]Kuinka pian olette käyneety tarkistuttamassa paikat gynellä synnytyksen jälkeen? Mulla synnytyksestä aikaa 5kk ja mietin,että onko liian aikaista varata aika jo nyt?[/QUOTE]

Etkö ole käyny muka jälkitarkastuksessa? Taitaa jäädä sulta tuet saamatta :-D

[QUOTE="lol";29584118]Etkö ole käyny muka jälkitarkastuksessa? Taitaa jäädä sulta tuet saamatta :-D[/QUOTE]

Eipä meillä päin ole gynen tekemä tarkastus se jälkitarkastus vaan ihan peruslääkärin. Jäipä meidänkin lääkäriltä sellainen pieni 2x3cm istukan palanen huomaamatta kun ei ultrannut vaikka jälkivuoto kesti ja kesti...

Ei kai tuo liian aikaista ole? Itse kävin jälkitarkastuksessa gynepolin päälääkärillä/osastonjohtajalla/mikä lie.Synnytyksestä n. pari kuukautta. Kyseli onko pidätysvaivoja jne. ja vaikka ei ollut, niin ohjasi minut fysioterapiaan. Missä mielessä ajattelit että 5kk olisi liian aikaisin? Jos meinaat ehkäisyn kannalta niin eikö se olisi jo ihan hyvä aika kierukalle/pillereille/mille vaan.

Yhteistyössä