M
muistiton
Vieras
Auttakaa! Esikoinen on vienyt muistini, en muista, koska aikaisintaan (eli minä kiertopäivänä) voin tehdä raskaustestin? Ja mikä testi on herkin ja mistä sellaisia saa (siis netistä vai apteekista)? Kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bimbom:olin pari päivää sitten yhdynnässä voiko testi näyttää jo nyt vastauksen
Alkuperäinen kirjoittaja joo o:olin yhdynnässä poikaystäväni kanssa menkkoja edeltävänä päivänä emmekä käyttäneet kortsua. siitin oli sisälläni vain hetken eikä poikaystäväni edes lauennut, voinko olla raskaana? yhdynnästä on n.2.5 vkoa ja alavatsassani on alkanut tuntumaan vihlovia kipuja ja koko ajan pissattaa vaikka ei tulisi kuin muutama tippa. pelkään että olen raskaana!! voiko tämä johtua myös e-pillereiden käytön lopettamisesta ? lopetin ne noin kuukausi sitten. VASTATKAA NOPEASI!
Alkuperäinen kirjoittaja Nunnu79:Tein testin päivä sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa, tulos negatiivinen. Toisen kerran testasin, kun menkat oli viikon myöhässä, tulos oli positiivinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainenn:tahtoisin kysyä tälläistä että kannattaako minun tehä raskaustestiä ku minulla on tälläsiä oireita: alavatsassa välillä vihloo,nenä tukossa ja pahaa oloa ollut. viime menkat minulla on ollu sellaiset että tuli vain virtsan mukana pikkuisen..