Mikä dpo aikaisintaan voi plussata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harakka

Vieras
Joo ei pitäs testata ennenkä menkat myöhässä mut jos ei koko menkkoja ees ole ja on aika painava syy saada selville onko raskaana vai nou niin milloin aikaisintaan olette plussaa/haamua saanut testiin? Mikä testi?
Kiitos!

apteekin omalla testasin tammikuun12 pvä plussan ultran mukaan vauva olis saanut alkunsa 6 päivä...en tiedä miten on mahdollista mutta näin on...toivottavasti kaikki on hyvin,jännittää! Niin ja toinen gyne sanoi et rv 3 voi plussata koska nykyään testit on niiin herkkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
apteekin omalla testasin tammikuun12 pvä plussan ultran mukaan vauva olis saanut alkunsa 6 päivä...en tiedä miten on mahdollista mutta näin on...toivottavasti kaikki on hyvin,jännittää! Niin ja toinen gyne sanoi et rv 3 voi plussata koska nykyään testit on niiin herkkiä...

Onpa aikasin tullut plussa :)
Kaapissa odottaa apteekin testi...
Meinasin siirtää testiä ku menkkojen alkuun vielä vajaa viikko...
Jokohan uskaltais?

Tuossa voi kyllä olla kyse mittausvirheestäkin, jos vaikka millinkin heitto tulee, siirtää se hedelmöitysajankohtaa monella päivällä. Mä en usko, että dpo6 vielä vois plussa tulla, se alkiohan on just kiinnittyny sillon. Veritestistä ehkä vois näkyä, mut en usko että jollain apteekin puikolla näkyis vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:

Jokohan uskaltais?

Voithan testata, mutta jos on nega niin ei se vielä mitään tarkota. Sulla ei vissiin ovulaatiosta oo varmuutta?

se muakin jännittää ku plussa tuli niin ajoissa...2 ultraa takana,kaikki hyvin...torstaina np-ultra ja jännittää et jos kuitenkin on jotain häikkää kun plussakin tuli niin aikasin...tai onks se jotenkin hitaasti kehittyvää sorttia...mutta kohta sen kuulee...toivotaan et sulle plussa tulis!!! Niin ja se mun plussa ei edes ollu mikään haamu vaan tosi selkeä plussa...olenkohan joku hormooni hirmu?!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en oo ees varma oliko mulla ovulaatio viikko sitten mut oireet kyl siihen viittas.... Mietin siis joko näkys kun dpo 7-9?

Jotku tosi herkät testit voi näyttää jo dpo10 plussaa, jos malttasit nyt pari päivää oottaa. Toivotaan, että se plussa kuitenkin tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:

Jokohan uskaltais?

Voithan testata, mutta jos on nega niin ei se vielä mitään tarkota. Sulla ei vissiin ovulaatiosta oo varmuutta?

No minulla ollut vuoden kierukka eli mitään tarkkaa tietoa kierrosta. Ekat menkat tuli kyllä noin 28-29pv erolla.

ja testaa vaan jos mieli tekee...jos se on nega ja menkkoja ei näy testaat myöhemmin uudelleen! Mun mielest on parempi testilla kun miettiä...mun mielikuvitus ainakin alkaa tuottaa kaikkia oireitakin...kun tarpeeks vaan asiaa pohtii :)

ja testaa vaan jos mieli tekee...jos se on nega ja menkkoja ei näy testaat myöhemmin uudelleen! Mun mielest on parempi testilla kun miettiä...mun mielikuvitus ainakin alkaa tuottaa kaikkia oireitakin...kun tarpeeks vaan asiaa pohtii :)

No minullakin on jo kaikki oireet ;)
Kaksi edellistä tullut ihan heti ku ehkäisy jätetty mutta eihän tarkoita että nyt olis yhtä helppoa...

Mä tein esikoisesta haamun (keskellä päivää) 9 päivää ovulaation jälkeen ja 11 päivää kun sain aamuvirtsasta vaaleamman ku kontrolliviiva, mut selkeen plussan.

Yhteistyössä