millloin yö syötöt loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noita

Vieras
koska teidän vauvat on nukkuneet täysiä yö unia??? ja ootteko mitä antaneet sit yötä vasten jotta jaksaa nukkua.

mun esikoinen lopetti yö syönnin 2kk iässä ja ei saanu ku maitoo mutta tää kuopus nyt 4kk ja syö vielä.... vaikka sais mitä illalla ja kuinka tankkais.

Meillä 7kk ikäinen vauva herää kerran aamuyöstä syömään. Oli tuossa jo öitä kun ei syönyt kertaakaan, nyt kuitenkin on nukkunut muutenkin levottomasti,kun on oppinut liikkumaan.

Meillä lopetettiin kuopuksen yöimetykset vajaan vuoden ikäisenä,yöheräily jatkui silti ja nyt on myös yksi tai kaksi yösyöttöä lipsahtanut takaisin kuvioihin, lapsi nyt 1v4kk. Hoh hoijaa, yritetään kesällä vieroittaa sitten lopullisesti

Esikoinen lopetti yösyönnit noi 2-3kk vanhana, seuraavat söivät vuoden ikään ja tämä meidän kuopus söisi vieläkin 2vuotiaana ! :o Olin elänyt tähän päivään asti uskoen, että kaikki lapset lopettaa aikanaan ihan itse sen yösyönnin..... no pidemmäksi aikaa ei enää jäädä odottelemaan, että kuopus päättää itse lopettaa yösymisen :headwall: Kyllä onkin mukavaa kun saa nukkua kokonaisia öitä -pitkästä aikaa!

Yhteistyössä