millipilli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Oletko eronnut kun tuossa yhdessä ketjussa joku sanoi, että et ole valittanut ollenkaan...uteliaisuuttani kyselen, kun itse olen eronnut, tai oikeastaan mies otti ja lähti kun lapsi oli 6 kk.

Heips, juu meillä ero tuli puolisentoista kuukautta sitten. Tai silloin vihdoin sain voimia tehdä eropäätöksen... kuopus meillä valitettavasti oli vasta puolitoista viikkoinen silloin. Meillä oli pitempään jo mennyt huonosti, mutta oli paljon myös hyviä aikoja ja mä olin hyväuskoinen ja sinisilmäinen... vauvan saadessa alkunsa kuvittelin eläväni ihan onnellisessa suhteessa ja näytti paremmalta. Raskausaikana sitten alkoi homma levitä käsiin... ennen joulua aloin epäillä että mun selkäni takana tapahtuu jotain ja epäilykset tässä ajan myötä vahvistuivat ja lopulta sitten olikin niin, että miehellä oli ihastus (joka myös oli/on mieheen ihastunut) ja olivat olleet esim. kaksin baarissa mun ollessa alle vuorokauden ikäisen vauvan kanssa synnärillä... ja mulle kirkkain silmin valehdeltiin ihan muuta.

Päätöksen tekeminen oli mun elämäni vaikein asia, mutta sen kun sain tehtyä on asiat helpottaneet hurjasti. Toki tilannetta helpottaa se, että ollaan kyetty pysymään hyvissä väleissä ja lasten tapaamiset ja muut käytännön asiat on lähteneet hyvin sujumaan.

Ikävä tapaus. Näitä valitettavasti riittää mutta hyvä, että olet osannut tehdä oikean päätöksen ja olla vahva. Toivottavasti sinäkin saat joskus uuden miehen joka tiettää mitä haluaa, eikä siitä lipsu.

Alkuperäinen kirjoittaja oivoi:
Ikävä tapaus. Näitä valitettavasti riittää mutta hyvä, että olet osannut tehdä oikean päätöksen ja olla vahva. Toivottavasti sinäkin saat joskus uuden miehen joka tiettää mitä haluaa, eikä siitä lipsu.

Näitä näyttää riittävän juu... ja kyllä mullakin olis ollut varmasti aihetta jo pitkään tehdä se päätös, mutta sitä vaan on niin hyväuskoinen ja ikinä ei mitään konkreettista todistetta kuitenkaan ollut. Jälkikäteen kun olen kuullut asioita niin todennäköisesti tämä ihastus ei ole ensimmäinen... mutta turhapa sitä on asioita jossitella jälkikäteen. Maailman ihanimmat lapset kantaa kaiken paskan keskellä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:
:o Sulla on ihana asenne! :hug: :hug:

Kiitos =) :hug: Mä tein päätöksen, että en jaksa käyttää energiaani vihaan ja katkeruuteen vaan nyt keskitytään täysillä lapsiin ja siihen että saadaan uusi arki mahdollisimman toimivaksi. Onneksi lasten isä on myös samoilla linjoilla ja tapaamiset rullaa tosi hienosti.

Toki niitä paskojakin hetkiä on ja tulee varmasti vielä moneen kertaan, mutta ne tulee sitten kun on tullakseen...

No nyt ihan kiinnostaa että mitäs täällä lasketaan 1+1? Tulin piiiiiitkästä pitkästä aikaa vilkaseen palstaa ja löytyi tämä.

Meidän tilanne on ainakin ihan ennallaan... vuoden verran alkaa olla erosta. Yksin asustelen lasten kanssa. Ex seurustelee edelleen saman naisen kanssa ja lapsia näkee paljon. Ja hyvissä väleissä ollaan. Kertokaas nyt mitä laskutoimituksia täällä on tehty? :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No nyt ihan kiinnostaa että mitäs täällä lasketaan 1+1? Tulin piiiiiitkästä pitkästä aikaa vilkaseen palstaa ja löytyi tämä.

Meidän tilanne on ainakin ihan ennallaan... vuoden verran alkaa olla erosta. Yksin asustelen lasten kanssa. Ex seurustelee edelleen saman naisen kanssa ja lapsia näkee paljon. Ja hyvissä väleissä ollaan. Kertokaas nyt mitä laskutoimituksia täällä on tehty? :D

että se toinen nainen palstailisi täällä. nimimerkkiä en muista enää.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

että se toinen nainen palstailisi täällä. nimimerkkiä en muista enää.

Tjaah... toki voi olla, mistäs sen tietää, mutta vaikee on kuvitella tästä kyseisestä ihmisestä että täällä pyöris. Mut eihän sitä koskaan tiedä.

Ja sulle joka kysyit niin kiitos hyvää kuuluu. Lapset voi hyvin ja en oo mitään uusia miehiä ees etsinyt :D ei oo mikään kiire...

Yhteistyössä