Million Dollar Baby

Katselin taivaskanavalta juur Clint Eastwoodin ohjaaman leffan MDB...siis lyhennettynä.... onko kukaan nähnyt tuota leffaa? Se oli tosi hyvä, ja nyt harmittaa, kun siitä jäi pätkä näkemättä, koska kuopusta piti käydä lohduttelemassa takaisin unilleen.
Eli miten Maggie loukkaantui? Siis niin pahoin, että joutui hengityskoneeseen ja halvaantui? Kävikö se mestaruusottelussa? Vai ottelun jälkeen?
Jos joku osaisi auttaa, olisin tosi kiitollinen!

Yleisesti ottaen tykkäsin leffasta ihan satasella!
 
Olen leffan joskus nähnyt ja itsekin siitä tykkäsin. Se onnettomuus sattui ottelussa. Muistaakseni rojahti jonkun tuolin päälle ja niska meni sijoiltaan...?

Tämän aloituksen yhteydessä voisinkin kehua viihteellistä scifi-leffaa "deja vu". En ole koskaan scifeistä tykännyt, mutta tuosta tykkäsin =) Leffassa mukana aina niin ihana denzel washington.
 
Mie en kanssa ole mikään scifi-fani, mutta tuon voisin kattoa ihan tuon Denzelin vuoksi.... ja nyt olen tykästynyt Jake Gyllenhaaliin, vaikka yleensä en näistä nuoremman polven näyttelijöistä niin piittaakaan. Näin Jaken Brokeback Mountainissa - oli hyvä. Nyt katsoin joku aika sitten sotaelokuvan Jarhead. Siinäkin miekkonen oli hyvä....mitäs muita Jaken elokuvia niitä onkaan??
 
Alkuperäinen kirjoittaja aunemari:
Testaan samalla uusittuja sivuja..
Elokuvan olen katsonut n.vuosi sitten. Maggien vastustaja löi salaaja siinä rytäkässä Maggie kaatui päin tuolia kohtalokkain seurauksin.
tähän vielä että jos oikein muistan niin vastustaja löi selänpuolelta..erä oli jo ohi..

hyvä elokuva..alkaa silmiä tikuttelemaan itku vaikka elöokuvasta on aikaa..

 
Mie kanssa itkin ihan hillittömästi sen lopun. :'( Se oli niin surullinen, enkä ollenkaan voinut käsittää elämän epäreiluutta. Mutta milloinkas elämä on reilua ollut.... :/
Täytyy varmaan kattoa tuo leffa uusiksi, ihan kokonaan..... siis käsittämättömän hyvä elokuva!
 
tulee tänään ja siinä kans kelpo kuva. Mieheni ja minä tykättiin kovasti, mutta mun vanhemmat ei tykänneet. Ehkä heille eläkkeelle jääminen ja puolison menettäminen liian rankkoja aiheita oman ikänsä puolesta. Ja kaikki karavaanarit, suomalaiset asuntoautot kalpenee leffan asuntoauton rinnalla! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
tulee tänään ja siinä kans kelpo kuva. Mieheni ja minä tykättiin kovasti, mutta mun vanhemmat ei tykänneet. Ehkä heille eläkkeelle jääminen ja puolison menettäminen liian rankkoja aiheita oman ikänsä puolesta. Ja kaikki karavaanarit, suomalaiset asuntoautot kalpenee leffan asuntoauton rinnalla! =)
Mie muuten katoin tuon About S:n, ja tykkäsin siitä!!! Kiitos FW suositteluista! Sehän ei ollut ihan tavallinen tänttäränttäleffa, vaan siitä löysin kyllä aika monta kerrosta erilaisia asioita.... Ja Jack N on armottoman hyvä näyttelijä. Vanhaa hyvää kaartia, johon luen myös Sean Connoryn, Al Pacinon, Robert DeNiron jne...Diane Keaton ja Susan Sarandon ovat myös hervottoman hyviä!
 

Yhteistyössä