Mille viikoille pahoinvointisi on kestänyt?

En muista mihin asti edellisistä on kestänyt mutta joka raskaudessa aina pidempään ja pidempään. Pahimmat viikot ovat olleen n.rv 8-10 itse oksensin silloin tunnin välein tai aina kun olin syönyt. Oksensin ja söin aamusta iltaan. Enpä ole koskaan sairaalaan joutunut rajusta oksentelusta huolimatta tai mitään lääkehoitoa saanut. Sänkypotilaana sitä on saanut olla sen mitä pystyy olemaan useamman lapsen kanssa. Muistelisin että viime raskaudessa loppu rv 16 eli pari viikkoa pitäs vielä kestää tätä autuutta onneksi pahin on jo ohi. Toisilla kestää valitettavasti koko raskauden pahoinvointi onneksi kaiketi tosi harvalla?
Jostain luin että hyvällä motivaatiolla kestää pahoinvoinnit kyllä mun motivaatio on ollut aika hukassa monet kerrat. :LOL: ja että raskaus ei ole sairaus :whistle: kyllä mä olen ollut sairaanakin terveempi kuin viime viikkoina. 8vko oksentamista harvan mahatauti kestää niin kauan.. :D mutta onneksi lopussa kiitos seisoo jos kaikki menee hyvin. =)
nara ja himppu 13+6
 
esikoiselta oksentaminen loppui synnytksen jälkeen, tokasta oli noin rv 20-35 hyvää aikaa, nyt oksennan taas lähes jatkuvalla syötöllä, mikään ruoka ei meinaa pysyä sisällä..
mua sitten ketuttaa se että aina jankutetaan että kyllä se helpottaa silloin ja silloin, ei muuten tasan tarkkaan helpota :kieh:
katsotaan sitten kesällä joko helpottaa
nyt rv 8+5
 
en kyllä ole oksentanut kertaakaan, mutta se etominen ja melkein oksentaminen oli kyllä aika karmivaa,
no onneksi nyt se on jo ohi. Minulla sitä kesti jonnekkin viikoille rv12-13
no vieläkin tulee heikko olo jos aamupala unohtuu..nyt olen rv15+3
 
Glow
Esikoista odottaessa oli vain selkeä aamupahoinvointi, loppui noin rv 13. Nyt toista odottaessa oli pitkin päivää oleva pahoinvointi, kesti noin rv 18 asti. Oksentaakin tarvi, mutta "vasta" rv 16 (aamupuurot... ) pari kertaa.

Glow 27+4 :heart:
 
huonovointisuus alkoi heti plussattuani. eka oksennus tuli viikolla 7 ja viimeinen viikolla 14. edelleen jos ei kunnolla syö niin on huonoa oloa. kaikki oksennukset tuli aamulla ja pelkkää sappinestettä, yök :x pahimman oksetusolon sai aikaan naaman pesu..? :LOL:
 

Yhteistyössä