Mille palstalle olette vaihtaneet täältä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mistä löytyisi uusi hyvä "mitäs nyt", täällä on nykyään ihan kuollutta ja ei vaan toimi tää uus palsta. Ennen täältä sai kysymykseen kuin kysymykseen vastauksia. Minne olette siirtyneet, kaikki palstailijat? :)
 
Keittiönoita
En minnekään. Jokin aika sitten porukka valitti, kun täällä ei ole enää mitään kunnon provoja ja tappeluita. Noh, ainakin tänä iltana näyttää olevan ihan kiitettävästi, joten porukka lienee palannut missä lie hetken aikaa luurasivatkaan.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083052:
En minnekään. Jokin aika sitten porukka valitti, kun täällä ei ole enää mitään kunnon provoja ja tappeluita. Noh, ainakin tänä iltana näyttää olevan ihan kiitettävästi, joten porukka lienee palannut missä lie hetken aikaa luurasivatkaan.
Hyvät on olleet mähinät mutta tämä itse palsta on aina vaan paska!
 
"sss"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083052:
En minnekään. Jokin aika sitten porukka valitti, kun täällä ei ole enää mitään kunnon provoja ja tappeluita. Noh, ainakin tänä iltana näyttää olevan ihan kiitettävästi, joten porukka lienee palannut missä lie hetken aikaa luurasivatkaan.
Mä lupaan alottaa korvike vs äidinmaito, sektio-alatiesynnytys ja tarha vai kotona olo -ketjuja :)
Kyllä ne palstasaatanat saapuu :)
 
Keittiönoita
[QUOTE="sss";22083244]Mä lupaan alottaa korvike vs äidinmaito, sektio-alatiesynnytys ja tarha vai kotona olo -ketjuja :)
Kyllä ne palstasaatanat saapuu :)[/QUOTE]
Älä unohda taaperoimetystä ja "köyhät kyykkyyn" aloitusta :D
 
äiti 44v
[QUOTE="sss";22083244]Mä lupaan alottaa korvike vs äidinmaito, sektio-alatiesynnytys ja tarha vai kotona olo -ketjuja :)
Kyllä ne palstasaatanat saapuu :)[/QUOTE]

Ei täällä ketjuissa uskota jumalaankaan, joten mites te sitä saatanaa joka paikkaan olette tunkemassa? Ne kun ovat vähän niinkuin samasta kirjasta.

Mä voin heti jo vastata että äidinmaito on parasta ja pitkään, sektio on synnytys ja lapset tietysti hoidetaan kotona jos niitä tehdään ja jos ei ole varaa hoitaa kotona itse niin köyhiltä tuubat ja johtimet tukkoon pysyvästi.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083254:
Mä voin heti jo vastata että äidinmaito on parasta ja pitkään, sektio on synnytys ja lapset tietysti hoidetaan kotona jos niitä tehdään ja jos ei ole varaa hoitaa kotona itse niin köyhiltä tuubat ja johtimet tukkoon pysyvästi.
Älä nyt sano viimeistä sanaa ennenkuin on näistä aiheista edes aloitettukaan :stick:
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083245:
Älä unohda taaperoimetystä ja "köyhät kyykkyyn" aloitusta :D
Mä jo tähän vastasinkin että taaperoita ilman muuta vielä imetetään ja köyhät ovatkin kyykyssä jo valmiiksi.

Perhepedistä et maininnut. Arvaas mitä olen siitä mieltä...

Ja auto on VOLVO. On oltava, muut joutaa suoraan romuttamoon. Ehkä Bemariin pitää vaihtaa sitten kun Volvo alkaa myydä kinkkikärryjä mutta toistaiseksi ei vielä tarvitse bemuun kavuta.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083258:
Älä nyt sano viimeistä sanaa ennenkuin on näistä aiheista edes aloitettukaan :stick:
No tuolta pohjalta on hyvä aloittaa mähinät kun teesit on selväsanaisesti jo naulattu. Jokaisen on helppo valita puolensa koska välimuotoja EI TUNNETA.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083261:
Mä jo tähän vastasinkin että taaperoita ilman muuta vielä imetetään ja köyhät ovatkin kyykyssä jo valmiiksi.

Perhepedistä et maininnut. Arvaas mitä olen siitä mieltä...

Ja auto on VOLVO. On oltava, muut joutaa suoraan romuttamoon. Ehkä Bemariin pitää vaihtaa sitten kun Volvo alkaa myydä kinkkikärryjä mutta toistaiseksi ei vielä tarvitse bemuun kavuta.
Perhepeti on per...heestä?

Mut joo, luunapit ja tukkapölly on kans varma aihe. Niin ja "koko kylä pitää kutsua synttäreille".
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083267:
Mikäs tossa nikissä vikana? Tosin tulee vaikutelma että olisit mieshenkilö. Naisille ei muuten armeija sovi, armeijakin on mennyt pelleilyksi sen jälkeen kun sinne alettiin ottamaan naisia ja samoin on käynyt kirkolle, yhteiskunnalle laajemminkin, koululaitokselle...
"Naisen paikka on kotona" ...jep, yksi aloitus lisää.
 

Yhteistyössä