Millasta hintaa kirpparille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
-Jonathanin välikausihaalari, tosi hyväkuntoinen, koko 80cm
-Paljon collegetyyppisiä pukuja missä paita ja housut, paljonko sellaisille puvuille?
-babybjörn kantoreppu

Kaikki nämä todella hyväkuntoisia. Vähänkään kuluneemmat ym annan pois ilmaiseksi.

Vkhaalarista voisin maksaa max 20e,mutta silloin ei kyllä saa olla kulumaa.Collegepuvuista en maksais kahta kolmea euroa enempää jos eivät ole ihan merkkivaatteita. Babybjörnia en huoli ilmaiseksikaan,on niin surkea kantoreppu!

-itse olen ostanut Jonathanin vk-haalarin alennuksesta, tais olla 23?. Käytetystä hyväkuntoisesta maksaisin ihan maks. 10?
-collegepuvut 3-5? riippuen kunnosta
-jos kantoreppu hyväkuntoinen, kannattaa myydä ennemmin se huuto.netissä. Uskon että saat paremman hinnan siellä 20-->40? ?

ihan totta että kannattais varmaan kokeilla ensin huuto netin kautta.. itse ainakin sieltä saanut paremmin lastentarvikkeista kun kirpparilla.. vk haalari ei tuskin enempää kuin 10 kirpparilla... huuto netissä saisit varmaan ainakin parikymppiä.. collegepuvut 1,50e-4e.. riippuen kunnosta ja ulkonäöstä.. rintarepusta en maksaisi 15e enempää, moni näyttää kirpparilla pyytävän 20e-30e.. huuto.net sillekin varmasti parempi paikka...

Totta, möin täällä pitkään lassien välikausihaalaria, ei kelvannut 10e kellekään, huutonetissä hinta tuplautui nopeasti vaikka lähtöhintakin oli alle kympin...

Yhteistyössä