Millasia kenkiä pidetään legginssien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
Minulla on tosi kivat leggarit, mutta itse en miellä niiden kanssa pidettäväksi kuin pitkiä saappaita. No itselleni en ole sopivia tähän päivään mennessä löytänyt, mitkään ei mene näihin pohkeisiin. Ja en, en ole ylipainoinen. Tähän mennessä en ole niitä pitänyt kuin kotona, mutta mielisin ottaa ne laivalle mukaan, mutta ongelmana on kengät! Antakaa te viisaammat vinkkiä;)

Pohkeesi EI voi olla isommat kuin minulla (ne on isot muutenkin saatika näin ylipainoisena) ja löysin itselleni talvisaappaat :) Yhdet oli sellaiset pidempi vartiset, mutta valitsin sellaiset vähän lyhyempi vartiset, jotka näytti kivemmalta. Eli etsisin sinuna vielä niitä saappaita :)

Pohkeesi EI voi olla isommat kuin minulla (ne on isot muutenkin saatika näin ylipainoisena) ja löysin itselleni talvisaappaat :) Yhdet oli sellaiset pidempi vartiset, mutta valitsin sellaiset vähän lyhyempi vartiset, jotka näytti kivemmalta. Eli etsisin sinuna vielä niitä saappaita :)

Nilkkureita kyllä löytyy, tänään kahlasin läpi kaikki cm:n saappaat, ja ei yksikään mennyt jalkaan. Tosin joku sanoi joskus että ihan kenkäliikkeissä voisi olla ns. paksumpipohkeisillekin saappaita.

Takuu varmasti löydät itsellesi saappaat, kun mäkin olen löytänyt. :D

Katsopa vaikka Elloksen valikoimat ja mä löysin tän talviset Sokokselta. Elloksella on saappaita, jossa on eri varren leveyksiä.

Ja myös mun mielestä saappaat talvella on kivoimman näköiset tiukkojen housujen kanssa. :)

itse olen paksunilkkainen ja pohkeinen. hyvä jos perusnilkkurit menee kii, tänään ei sitten mennyt nekään. mutta nyt löysin Sokoksesta pitkävartiset saappaat ja oli hyvät. myyjä sanoi että onneksi nykyään on tullut näitä ja siinäkin oli säätö remmi ylhäällä. ennen ei minulle mahtunut mitkään saappaat
maksoi 150e mutta ompahan vihdoin kengät

Löysin ihanat saappaat Riekerin mallistosta. Minulla on jalka kokoa 36 ja paksut pohkeet ja lyhyet sääret :). Riekerillä on monta mallia, joissa joko soljilla tms säädettävä varren ympärys tai sitten resori varressa.

Mulla on myös samaa ongelmaa, mut nyt mulla on kahdet!!! Ostin skåpunktenista, vähän on tiukka vetoketju mut menee... No, sitten mulla on šellaiset nilkkurit, pieni korko ja "rypytetty" kaulus ja kun on joku puolipitkä takki niin ihan kiva.

Olen nähnyt sellasia "kiikku-pojaisia" onko ne nyt lenkkarit vai mitkä.....

mua ei hirveesti haittaa mitä popoja kukin pittää minkäkin kanssa,musta pääasia on että itse niissä viihtyy..