samaa mieltä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Duunipuhelimena joku parivuotta vanha samsung ja omassa käytössä iPhone. Samsungin vaihdan uudempaan. Alkaa olla aika romu. iPhoneen olen aivan rakastunut :heart: Se on I-H-A-N-A
Minä en halua kytkypuhelinta, muuten olisin varmaan iPhonen jo hankkinut. Toisaalta, iPod Touch on melkein parempi, kun sillä ei tartte soittaaAlkuperäinen kirjoittaja Blush:samaa mieltä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Duunipuhelimena joku parivuotta vanha samsung ja omassa käytössä iPhone. Samsungin vaihdan uudempaan. Alkaa olla aika romu. iPhoneen olen aivan rakastunut :heart: Se on I-H-A-N-A
Olkoon vanhanaikainen. Tykkään silti. Eikös se moniajo tullut uusimmassa päivityksessä...?Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:IPhone on teknisesti vanhanaikainen. Vanhemmissa versioissa ei ole 900MHz 3g:tä. Uudemmassa on antennivika, joka pätkii puheluita jos kondomi ei ole päällä. Lisäksi apple ei tue flashia, ei ole moniajoa, ei näppäimistöä, ei vaihdettavaa akkua ja kapasitiivistä näyttöä ei voi käyttää talvella hanskat kädessä. Kannattaa tutustua Nokian uusiin C3, C6 ja N8-malleihin, ovat paljon halvempiakin.
Se on semmoinen feikki-moniajo jos ei paremmasta tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Olkoon vanhanaikainen. Tykkään silti. Eikös se moniajo tullut uusimmassa päivityksessä...?Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:IPhone on teknisesti vanhanaikainen. Vanhemmissa versioissa ei ole 900MHz 3g:tä. Uudemmassa on antennivika, joka pätkii puheluita jos kondomi ei ole päällä. Lisäksi apple ei tue flashia, ei ole moniajoa, ei näppäimistöä, ei vaihdettavaa akkua ja kapasitiivistä näyttöä ei voi käyttää talvella hanskat kädessä. Kannattaa tutustua Nokian uusiin C3, C6 ja N8-malleihin, ovat paljon halvempiakin.
EI harmainta aavistusta kun en oikein edes tiedä mitä sillä moniajolla pitäisi tehdä / saada tehdä tms....Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:Se on semmoinen feikki-moniajo jos ei paremmasta tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Olkoon vanhanaikainen. Tykkään silti. Eikös se moniajo tullut uusimmassa päivityksessä...?Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:IPhone on teknisesti vanhanaikainen. Vanhemmissa versioissa ei ole 900MHz 3g:tä. Uudemmassa on antennivika, joka pätkii puheluita jos kondomi ei ole päällä. Lisäksi apple ei tue flashia, ei ole moniajoa, ei näppäimistöä, ei vaihdettavaa akkua ja kapasitiivistä näyttöä ei voi käyttää talvella hanskat kädessä. Kannattaa tutustua Nokian uusiin C3, C6 ja N8-malleihin, ovat paljon halvempiakin.
No sitä, että navigaatio keskeytyy kun teet jotain muuta, et voi ladata netistä jotain ja kirjoittaa viestiä ja kuunnella musiikkia samalla kun navi opastaa. Vähän sama kuin dos ja windows ennen.Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:EI harmainta aavistusta kun en oikein edes tiedä mitä sillä moniajolla pitäisi tehdä / saada tehdä tms....Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:Se on semmoinen feikki-moniajo jos ei paremmasta tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Olkoon vanhanaikainen. Tykkään silti. Eikös se moniajo tullut uusimmassa päivityksessä...?Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:IPhone on teknisesti vanhanaikainen. Vanhemmissa versioissa ei ole 900MHz 3g:tä. Uudemmassa on antennivika, joka pätkii puheluita jos kondomi ei ole päällä. Lisäksi apple ei tue flashia, ei ole moniajoa, ei näppäimistöä, ei vaihdettavaa akkua ja kapasitiivistä näyttöä ei voi käyttää talvella hanskat kädessä. Kannattaa tutustua Nokian uusiin C3, C6 ja N8-malleihin, ovat paljon halvempiakin.
Mutta mun iPhone on NIIIIN ihana puhelin. En vaihda toiseen ihan heti.
Minulla ollut Galaxy S kolmisen viikkoa ja tosi tyytyväinen laitteeseen. Kameralla ei ole väliä, sitä varten on erikseen välineet, puhelimien kamerat ovat parhaimmillaankin pokkarilaatua, eli paskoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuviikosta ostin Samsung Galaxy S kännykän.. Muuten aivan huippu puhelin mutta kamera on huonompi kuin entisessä n95:ssa.