V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mulla oli farkut ja nätti tunika :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitu:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mulla oli farkut ja nätti tunika :ashamed:
Samoilla menin minäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Siistit (tyyliin housut ja tunika, mitä on ehdotettukin), joilla on helppo imettääkin tarvittaessa. Jos siis imettää.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Häh!!! Kuka hölmö laittaa farkut JUHLIIN??? Farkut eivät ole mikään juhla-asu!
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Häh!!! Kuka hölmö laittaa farkut JUHLIIN??? Farkut eivät ole mikään juhla-asu!
Minä! Ja näköjään muutama muukin..
Ihan oli siistit, ristiäisiä varten ostetut farkut, jotain krumeluurejakin niissä oli..
Minähän en ollut ristiäisissä pääosassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Selva:Kaikki ristiäiset, joissa olen ollut, on olleet sen verran juhlavat, ettei kenelläkään ole ollut farkkuja. Eli mekkoja, hameita, siistejä housuja.
Ja jos joku vastaa, että kyllä 300euron farkut on juhlavat, niin olen silti eri mieltä. Oli farkut, kuinka upeat tai kalliit tahansa, ne ei ole juhlavat.
Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:Kysynpä tässä samalla,että voiko ristiäisiin laittaa värikkäitä vaatteita esim.punaisen mekon? Kun aina melkein on niissäkin mustaa ja valkoista päällä ihmisillä. Onko jokin virhe jos pukeutuu värikkäästi ristiäisiin?![]()