Millaset tulot Visaa varten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän se riitä että on säännölliset tulot, ei multa tainakaan mitään kysytty kun laitoin luoton voimaan ja nostin rajaa. Hoitovapaalla tällähetkellä olen, ainut vaatimus mielestäni oikeastaan on että on työpaikka.

niin, taisi olla että työpaikka -vakitulot. Mulla vain tonni rajana, ihan vaan ettei pyyhkis yli. Kova se olisi tuota tonniakin maksaa takas. Mut ompahan varana jos jotain sattuu.

Mäkin sain Visani opiskeluaikana jolloin ei ollu tuloja juuri ollenkaan. Tuetty ov määrä riitti 10 000 mk luottorajaan. Nyt siis 2000 euroa. Kai tuohon riittää ihan säännölliset tulot normaalisti.

Mun tulot on bruttona jotain 2500-2700? kuussa. Mulla oli aiemmin Electron, mutta kun se meni vanhaksi pankista suositeltiin tuota yhdistelmäkorttia. En tiedä mikä on viralliselta nimeltään, mutta OP-Visaksi mä sitä nimitän :D Otin itse siihen tonnin luottorajan, koska se oli pienin mahdollinen minkä voi saada luottorajaksi ja riittää mulle ihan hyvin. Isommankin ois kai saanut, mutta tuo oli ihan hyvä =) Mun mielestä korttiin saa niin ison luottorajan, kun on tulotkin. Riippuu ihan tuloista, että paljonko ne pankista antaa luottoa kortille. Vakitulot on kuitenkin oltava.

Aika helposti taitaa saada isommankin luottorajan mitä tulot on. Meillä pankki ehdotti luottorajaksi 8000e, vaikka meidän tulot ei todellakaan kuussa sellasia ole (about keskituloisia ollaan). 10 000e olisi kai sen kortin maksimi luottoraja.

Yhteistyössä