millaset sängyt teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus 1990-luvulla Iskusta ostetut runkopatjat lattialle sijoitettuna tekevät meidän sängyn virkaa. Hintaa en millään muista. Kuva ehkä kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:

4241275.jpg

SÄnky on järkyttävä. Yli 12v sitten ostettu perus mäntysänky. Ostettiin halvin mitä kaupasta löytyi. Maksoi 600 mk silloin. Tänä talvena ostettiin uudet patjat. Päädyttiin tempurin patjoihin miehen erilaisten vaivojen takia. Ollaan oltu tyytyväisiä. Petauspatja on onneton se pitäis uusia. Tai siis ei tuo edes ole kuin joku patjan suojus, mikä ei pysy yhtään paikoillaan.
Haaveissa on että mies tekee meille sängyn mun piirrustusten pohjalta joskus kun sillä on aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Joskus 1990-luvulla Iskusta ostetut runkopatjat lattialle sijoitettuna tekevät meidän sängyn virkaa. Hintaa en millään muista. Kuva ehkä kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:

4241275.jpg

Oi, tämän kuvan muistankin jostan ketjusta.... :D Minä tykkään nukkua lattialla(patjalla :D ) ja voisin ottaa heti tuollaisen "patjapedin" käyttöön mutta mies taas ei tykkää ollenkaan.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Oi, tämän kuvan muistankin jostan ketjusta.... :D Minä tykkään nukkua lattialla(patjalla :D ) ja voisin ottaa heti tuollaisen "patjapedin" käyttöön mutta mies taas ei tykkää ollenkaan.... :whistle:

Meillä tuo oli alunperin isännän idea, mä taas en halunnut tuota ratkaisua aikaisemmin, mutta kun tähän taloon muutettiin, niin vinon katon kanssa tuo "sänky" näyttää minusta hienolta :)

Mulla ja miehellä on Askon Onni-runkopatjat (649e/kpl) ja Unelma-petari (N. 600e) ostettu tänä keväänä. Askon sivuilla varmaankin kuvat ja hinnat löytyy vieläkin Ovat ihanat, napakat, kovat ja selkäystävälliset ja laadukkaat.
Ja meijän sänky on Askon semmonen rautapäätynen yksinkertainen ja musta.

"vierassänkynä" on samanlainen Askon Onni-runkopatja tosin 110cm leveänä ja samalla unelma-petarilla, maksoi n. 700 e kun ostettiin jalkoinensa.

Lapsilla on Ikean Minnen sängyt ja ihan semmoset palapatjat superlonia ja halvat Ikean petarit.

Meillä on kotimainen jenkkisänky, tonnin verran maksoi ostettaessa, ja kohta on ollut sen 10 vuotta, jonka käyttöiäkseen suosittelevat. Otin miehelle puheeksi, että pitäs ostaa tässä piakkoin uusi sänky, ei innostunut, on kuulemma ihan hyvä!

Yhteistyössä