Millaset hyvänyön toivotukset teidän perheellä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HaaveitaVain

Aktiivinen jäsen
25.03.2008
1 023
0
36
Hyvää yötä, kauniita unia ja omankullan kuvia. Äiti rakastaa sua (suukko) hyvää yötä mussukka. (makkarin ovella) lentosuukko ja mä rakastan sua satatuhatmiljoonaa :D

Poika vaatii tän litanian joka ilta, aika ihana :heart:

Meillä aika paljon samoin kuin ap:lla. Hyvää yötä, kauniita unia, omankullan kuvia. Sitten pussataan ja halataan. (näitä ennen luetaan "Rakas Jeesus siunaa meitä" ja "Levolle laske luojani". Tyttö vaatii ne molemmat)

Hyvää yötä rakas oma XXX tai äitin pieni XXX tai kulta. Kaikille lapsille erikseen tietysti ja halit ja pusut + peittelyt. Sit vielä ovelta sanon, että nukkukaa hyvin, johon he vastaa, että "nuku hyvin". Toi jälkimmäinen on samalla myös sellanen, että sen jälkeen ei enää huudella asioita tms. eli tarkottaa samalla "nyt nukutte, mä meen nyt pois täältä"

Sama litania tytölle joka ilta: "Aika päivän leikit lopettaa jo on, ja käydä nukkumaan. Hyvää yötä, rakas. *suukkoja* Nuku hyvin, näe kauniita unia ja aamulla nähdään".:D Lapsuudenkodissa kun me lapset oltiin jo isoja, kuului vain joka huoneesta vuorotellen "Hyvät, nukut!" Eli hyvää yötä ja nuku hyvin lyhennettynä, laiskoja kun ollaan. :whistle:

Ensin pusu, sit käydään muksun kans seuraavanlainen vuoropuhelu :)
-hyvää yötä.. *hyvää yötä..
-kauniita unia.. *kauniita unia
-unia.. *unia
-Mun kuvia.. *äitin kuvia
-oot rakas.. *oot rakas

Joka ilta sama litania, ja joskus useamman kerran jos muksu ei heti nukahda ja tulee pois sängystä..ihan aina ei jaksais :D

Meillä minä laulan joka ilta Sinisen unen eli nukkumattibiisin ja sen jälkeen annetaan halit ja pusut ja toivotetaan kauniita unia...:) Laulua olen laulanut joka ilta jo kun vauva oli masussa, nyt kun ikää "jo" 1,5vee, niin kommentoi laulua sängyssä pötkötellen, tyyliin: "hiijaa, auto brrrmbrrrm, lintu..." :D On se vaan niin ihana äidin oma rakas;)!!!

Tytöille "hyvää yötä, kauniita unia, enkelin kuvia."
Pojille "hyvää yötä, kauniita unia, mopojen kuvia."

Alko tulee pojilta noottia ku enkeleitä toivottelin :snotty:

Yhteistyössä