Millasessa tuolissa teidän 2-3 -vuotiaat lapset istuu ruokapöydässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syöttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Meillä lapset ovat siirtyneet noin 1,5 vuotiaina normaaleille tuoleille. Jos tuoli on tuntunut liian matalalta pöytään nähden, niin sitten on laitettu tyynyä pepun alle.
Musta on suorastaan vaarallista istuttaa 2 vuotiasta syöttötuolissa. Moniko sen ikänen haluaa kiipeilemättä syödä sellaisessa?

Meidän kaksi vee istui siinä ihan tyytyväinenä. Kiipesi sinne itse istumaan muttei ole koskaan yrittänyt tulla itse alas. Istui nätisti ruokailujen ajat, ei roikkunut sieltä tms. Meillä on tuollainen TrippTrapp-kopio ja oli ihan hyvä. Ei hutera tai keikannut. En ottanut edes sitä kaarta pois kun tyttö kiipesi paljon varmemmin sinne istumaan kun se kaari oli paikallaan kuin ilman sitä kaarta.

Tarpeen mukaan mennään, mikä ei toimi yhdellä, toimii toisella :) En mä tiedä onko se pehmeän tyynyn päällä keikkuminen sitten yhtään sen turvallisempi vaihtoehto?

No ainakin tavallinen tuoli on huomattavasti matalampi ( oli siinä tyyny pehmusteena tai ei ) mitä syöttötuoli. Meillä on kolmesta lapsesta ainoastaan yksi istunut alussa tyynyn päällä ( silloin meillä oli hieman korkeampi keittiönpöytä ). Muuten ovat kyllä mainiosti istuneet tavallisilla tuoleilla. Syöttötuoleista on luovuttu silloin kun lapset ovat itse halunneet normaaleihin tuoleihin. Onneksi ovat halunneet pieninä pois syöttötuolista, sillä kyllä meillä on jokainen käyttänyt syöttiksiä kiipeilytelineinä.

Meillä 2v3kk on istunut jo useita kuukausia tavallisella tuolilla. On pöytä vähän korkealla, mutta hyvin sujuu. Aluksi oli kömpelöä, mutta nyt ei tulis mieleenkkään laittaa sitä enää syöttötuoliin ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Meillä lapset ovat siirtyneet noin 1,5 vuotiaina normaaleille tuoleille. Jos tuoli on tuntunut liian matalalta pöytään nähden, niin sitten on laitettu tyynyä pepun alle.
Musta on suorastaan vaarallista istuttaa 2 vuotiasta syöttötuolissa. Moniko sen ikänen haluaa kiipeilemättä syödä sellaisessa?

Tripp Trappiin saa siihen suunnitellut valjaat asennettua. Meillä oli ne käytössä ennenkuin oppi syömään riekkumatta. Nyt kun on 2v5kk niin kaikki menee ok ilman turvakaaria ja valjaita. Näppärästi osaa mennä ja tulla pois tuolista.
Enemmän näkisin vaaraa sille, jos liikkuvalla irtotyynyllä istuu tavallisella tuolilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
3v istuu tässä

Stokke_TrippTr_pun.gif

Samma här.Muttei punaisessa.Poika 2,5 v.

Yhteistyössä