Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Meillä lapset ovat siirtyneet noin 1,5 vuotiaina normaaleille tuoleille. Jos tuoli on tuntunut liian matalalta pöytään nähden, niin sitten on laitettu tyynyä pepun alle.
Musta on suorastaan vaarallista istuttaa 2 vuotiasta syöttötuolissa. Moniko sen ikänen haluaa kiipeilemättä syödä sellaisessa?
Meidän kaksi vee istui siinä ihan tyytyväinenä. Kiipesi sinne itse istumaan muttei ole koskaan yrittänyt tulla itse alas. Istui nätisti ruokailujen ajat, ei roikkunut sieltä tms. Meillä on tuollainen TrippTrapp-kopio ja oli ihan hyvä. Ei hutera tai keikannut. En ottanut edes sitä kaarta pois kun tyttö kiipesi paljon varmemmin sinne istumaan kun se kaari oli paikallaan kuin ilman sitä kaarta.
Tarpeen mukaan mennään, mikä ei toimi yhdellä, toimii toisellaEn mä tiedä onko se pehmeän tyynyn päällä keikkuminen sitten yhtään sen turvallisempi vaihtoehto?
Alkuperäinen kirjoittaja halpisversiossa:Meidän 2-vuotias istuu sellaisessa Emman Tripptrapp-halpisversiossa. Olen ollut siihen tosi tyytyväinen! Poika on todella kova kiipeilemään ja heilumaan, mutta tuoli ei ole ikinä keikannut, ei edes meinannut.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Meillä lapset ovat siirtyneet noin 1,5 vuotiaina normaaleille tuoleille. Jos tuoli on tuntunut liian matalalta pöytään nähden, niin sitten on laitettu tyynyä pepun alle.
Musta on suorastaan vaarallista istuttaa 2 vuotiasta syöttötuolissa. Moniko sen ikänen haluaa kiipeilemättä syödä sellaisessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:3v istuu tässä
![]()